Babyshower.

rutha tutta

Glad i forumet
Hadde sovnet på sofaen i går og gubben hadde reist ut, det ringer på døra mi i 5 tida i går,jeg lukker opp med det morra tynet etter å ha sovet på sofaen en god stund (huff) og der står det en hel gjeng. Overrasket meg med babyshower. Ble helt satt ut jeg :) fikk masse god mat og kaker og gaver:) flere som har hatt babyshower? Trodde ikke noen kom til å arrangere det for meg men svigerinna og søstra mi hadde jammen i meg stelt i stand. Prlver å legge ved noen bilder

Vedlegg

• 1421092600977.jpg
    1421092600977.jpg
    45 KB · Visninger: 117
  • 1421092615686.jpg
    1421092615686.jpg
    43,7 KB · Visninger: 116
  • 1421092633577.jpg
    1421092633577.jpg
    48,2 KB · Visninger: 117
Så koselig!! Fikk samme overraskelsen for et par uker siden, da sto plutselig alle vennene mine og kusiner og søster på kjøkkenet og ropte OVERRASKELSE! Jeg ble så paff og rørt at jeg begynte å gråte. Og alle hadde pyntet seg, bortsett fra meg som ikke får på meg noen klær lenger nesten :p koselig med sånne ting :) bare det at jeg fikk se alle sammen på en gang gjorde veldig mye for meg, det var ordentlig godt :) ImageUploadedByBV Forum1421092926.634173.jpgImageUploadedByBV Forum1421092936.782324.jpgImageUploadedByBV Forum1421092944.063230.jpg

Fikk også noen supersøte hjemmeheklet gaver fra et par venninner :D

:) Jeg ble også overrasket med babyshower på lørdag. Forloveren min hadde gått sammen med søstra mi og invitert masse venninner. De hadde brukt mannen min som spion og rådgiver. Jeg ante ingenting da venninna mi som jeg skulle ut på tur med på lørdag plutselig kjørte til der søstra mi bor. Og hun har aldri truffet søstra mi før.
Kjempekoselig å treffe så mange venninner som jeg ikke ser så ofte også. :)
Aldri opplevd babyshower i noen av de andre svangerskapene, så de mente det var på tide nå med nr 3. :)

Jeg har prøvd å legge inn bilder, men ikke fått det til enda.

Jeg ble overrasket med babyshower for en uke siden :) Fikk sååå mye fint at det finnes ikke ord! Veldig takknemlig og storkoste meg :D

Venninner og familien laga til babyshower til meg på lørdag! Utrulig koselig og ha alle favorittene mine samla :-) Fekk masse fint til vetlegutten! Han er allerede på god vei til å bli bortskjemt ;-)

Jeg lagde det for envennine for en stund siden. Kjempekoselig, men forventer ikke å få det.

Så koselig. Heldig. Her skulle jeg hatt babyshower på søndag fortalte venninnene mine meg, men jeg rakk det aldri iom at gutten min kom 0101

Koselig med babyshower :) Jeg fikk det til storesøster, så regner ikke med noe denne gangen:)

Så koselig! Flotte bilder:)

Jeg fikk babyshower forrige uke :) var veldig koselig å ha jentene samlet og lillegutt fikk mye fint!

Jeg ble overrasket med babyshower på fredag :) håpet egentlig det ikke ble, fordi jeg ikke liker overraskelser, men det viste seg å være utrolig koselig. Og jammen ble jeg overrasket, hadde ikke hatt babyshower i tankene på mange uker.. følte det var en bekreftelse på hvor gode venner jeg har :)

Åååå, så koselig! Håper på å bli overrasket med det selv, men har mine tvil på at det kommer til å skje :P

Så koselig. Her blir det nok ingenting. Har ikke noen nærme venner i nærheten så regner med at ingen overrasker meg

I går ble jeg ordentlig overrasket av venninner! 3,5 uke til termin og skulle egentlig på et middagsselskap, det ble avlyst i siste liten og jeg ble invitert på mat og kaker hos ei venninne. Alt dette var jo planlagt fra ende til annen. Ble helt satt ut, tom for ord. Selv bleiekake!

Når jeg kom inn på kvelden begynte jeg å gråte, det gikk opp for meg hvor kort tid som er igjen til baby kommer, at jeg har gode venner selv om jeg ikke har bodd her jeg bor så veldig lenge og at alt går bra! Håper dere alle får en babyshower, eller bare en liten samling med noen som står deg nær!image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

Så koselig :D tviler på at jeg får det. Fikk ikke sist gang og kjenner ikke så mange! ;)

Back
Topp