Babyshower

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Syns alle har det for tiden.. Syns det ser så koselig ut :) Blir nok ikke her.. Kanskje lage mitt eget? :p Egentlig bare lyst til å invitere venninneflokken som jeg ikke har sett på evigheter (jeg har flyttet) og ha en koselig dag/kveld med dem før babyen kommer, for da blir det nok enda mindre tid til å møte venninner ;)

Skal du/dere ha det? :)

Jeg har ingen venner for tiden, haha, så det blir nok bare flaut for meg om jeg inviterer til noe slikt :)

Sent from my iPad using BV Forum

Har aldri hatt noe slikt. Og tror ikke det blir noe nå heller..
Når jeg fikk min første.. for 7 år siden, var det omtrent ingen som hadde noe sånt.
Hadde omtrent ikke hørt om det en gang. :P
Har bare hatt vanlig besøk av venninner før gutta ble født, og de har gjerne hatt med seg små gaver også før fødsel.
Blir jo nesten det samme.. ;)
Så ingen nødvendighet for min del.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg ble overrasket med babyshower i helgen som var. Veldig koselig! Hele venninne gjengen pluss søster, mamma og svigermor. De hadde ordnet mat, kaker, gaver og litt aktiviteter :) jeg synes det er en veldig hyggelig måte å involvere alle litt i forberedelsene.

Jeg har selv vært i babyshower for søsteren min i fjor og for en venninne i år. Har inntrykk av at det har blitt vanlig de siste årene :) også er det veldig koselig at alle møtes! Når babyen kommer vil de helt sikkert komme på besøk, men da blir det jo bare et par om gangen.

Hadde vært veldig koselig mn tviler på at noen av venninnene mine steller i stand det... :p

Hadde vært veldig koselig mn tviler på at noen av venninnene mine steller i stand det... :p
Akkurat det jeg tenker også, derfor må jeg i såfall ordne noe selv :p

Tror også babyshower har blitt mer vanlig i det siste :) Syns det virker veldig koselig :)

Har sagt at jeg ikke vil ha babyshower jeg. Flere som har sagt at da er det ikke like mange som kommer på besøk etterpå. Og jeg kjenner at jeg vil heller ha besøk etterpå og vise frem gullet også vil jeg ikke at noen skal føle at de MÅ kjøpe noe til lille.
Kunne egentlig mye heller tenkt meg å samle alle etter at hun var født! Men blir det litt teit? Å invitere venninnene til en kveld etter hun er kommet?

Har sagt at jeg ikke vil ha babyshower jeg. Flere som har sagt at da er det ikke like mange som kommer på besøk etterpå. Og jeg kjenner at jeg vil heller ha besøk etterpå og vise frem gullet også vil jeg ikke at noen skal føle at de MÅ kjøpe noe til lille.
Kunne egentlig mye heller tenkt meg å samle alle etter at hun var født! Men blir det litt teit? Å invitere venninnene til en kveld etter hun er kommet?

Venninnekveld etter babyen har kommet er også veldig koselig, men for min del så tenkte jeg å ha en venninnekveld før pga at da kan man ha en kveld i "fred og ro" :p og uten gavepress! Og etter babyen er født så vil vel de fleste dukke opp å se på den nyfødte uansett ;) Kanskje ikke samla mm det er arrangert noe ;)

Ingen venner? :-(

Mamma til storebror og lillesøster
<3
Nei, dessverre var jeg litt dum og involverte meg med masse umodne folk som alle har noe imot meg nå :) men slikt skjer, er bare en fase håper jeg :) sikkert like greit siden jeg skal bli mamma! :)

Jeg håper jeg får :D

var nettopp med å ordnet til min venninne, så hadde vært gøy om de gjorde det for meg også denne gangen.. Med de to andre da var det liksom ikke "inn" å gjøre det.. Så da var det naturligvis ingenting.

Nei, dessverre var jeg litt dum og involverte meg med masse umodne folk som alle har noe imot meg nå :) men slikt skjer, er bare en fase håper jeg :) sikkert like greit siden jeg skal bli mamma! :)

Huff, ikke no gøy når det skjer. Du får melde deg på barselgruppe når den tid kommer så blir man fort kjent med nye folk :)

Last edited:
Vet akkuratt hvordan du har det :( her ble jeg alene sist da jeg var første i vennegjengen som fikk først. Dem har fått nå men jeg gidder ikke å ha noe å gjøre med dem nå. Etter snart 3 år.. Gla jeg har søss jeg :) å fått en svigerinne som er gull verdt :)

Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️

Jeg sa fra om at jeg ikke ville ha det.
Så da vi skulle ha venninnekveld så hadde de bestemt seg for å lage en liten babyshower likevel. Var ikke noe store greier og det er jeg veldig glad for, men de slo to fluer i en smekk som de sa :) Fikk litt gaver, og de hadde laget kake. Så var det chips og snop som på vanlig jentekveld.
Var veldig koselig og heldigvis ikke noe overveldende, for jeg får angst av ting som bursdag, jul, dåp, bryllup og babyshower :P Takler ikke tanken på oppmerksomheten eller at folk skal kjøpe gaver til meg.

Jeg hadde ikke arrangert babyshower selv, men jeg hadde gjerne invitert til venninnekveld :)

Tror ikke det blir noe babyshower på meg nei, har ikke en direkte venninnegjeng men flere spredte venninner :)
Håper egentlig ikke det blir noe heller, for syns sånt fort blir kleint :P

Jeg kommer ikke til å lage babyshower selv, føler det er noe venninnene eventuelt må gjøre. Er spent på om noen kommer til å arrangere det for meg:)

Må nok klare meg uten denne gangen også :p

Back
Topp