Babyshower uten å vite kjønn

Team M

Forelsket i forumet
Novemberbarna 2021
Septemberskattene 2023
Noen som ikke vet kjønnet og skal ha babyshower?
 
Arrangerer man babyshower selv? Trodde det var venner/familie som arrangerte det som en overraskelse for den kommende mor :smiley-ashamed004

Men jeg har vært i en babyshower der ingen visste kjønnet
 
Arrangerer man babyshower selv? Trodde det var venner/familie som arrangerte det som en overraskelse for den kommende mor :smiley-ashamed004

Men jeg har vært i en babyshower der ingen visste kjønnet
Som regel ja.
Min venninne arrangerte selv, de var begge vertskap, opprettet arrangement på Facebook og invitere venner og familie .

Hvordan var det pyntet og sånn da? Da er det jo ikke rosa og blått man kan pynte med..
 
Som regel ja.
Min venninne arrangerte selv, de var begge vertskap, opprettet arrangement på Facebook og invitere venner og familie .

Hvordan var det pyntet og sånn da? Da er det jo ikke rosa og blått man kan pynte med..
Aldri vært borti at man arrangerer selv :smiley-ashamed004 Har følt at det blir litt som å tigge etter gaver, på en måte..?:shy: Jeg kommer nok ikke til å få noen babyshower av noen, men kommer heller ikke til å arrangere selv, nettopp av den grunn…:bag:

Jeg husker ikke helt, da det er veldig mange år siden, men jeg kan ikke huske at det var noe fargetema (blå/rosa) på pynten
 
Har ikke erfaring med det selv men syns både grønn og brun er fine nøytrale farger, så jeg ville nåkk ha brukt en av de :happy:
 
Fikk holdt babyshower når vi ikke viste. Var pynta med fargerike bånd og vimpler, fikk bleiekake i beige og hvitt. Endel grønt og brunt i gaver :)
Finnes masse stæsj i grønt om man vil ha ferdigpynt som er fint, og i stede for "It's a boy/girl" kan det stå "It's a baby" om man vil ha sånt.
 
Vi forteller ikkje kjønnet og mistenker det blir en babyshower snart… Men har sagt fra at dinna babyen ikkje har noen preferanser for farge enda, så at kulturen vår tilskriver blå til gutt og rosa til jente er noe vi ikkje trenger å ta stilling til før bhg tenker eg :D Dei får pynte med det dei vil, blått, rosa, grønn, regnbue, ka som helst.
 
Last edited:
Var på babyshower i fjor hvor de ikke visste kjønnet. Var litt forskjellige farger - blå, rosa, gul grønn. Ballong hvor det sto «baby» med ulike farger. Bleiekake pyntet med blå, rosa og gul pynt. Ingen bestemt farge som gikk igjen som tema.
 
Grønt, hvitt og beige tema har vi laget til når enten mor ikke er så beigeistret for kjønnsbasert farge eller ikke vet kjønn :happy:
Jeg synes det faktisk blir det fineste, litt mindre amerikansk på en måte når du ikke kan kjøpe alt av pynt ferdig ettersom det ofte kommer i rosa eller blå etc.
På bleiekake har vi brukt brudeslør, eføy og bånd :joyful:
 
Back
Topp