Babyshower til far

Idalill

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Julibarna 2019
Jeg har snakket med en av de gode kompisene til samboeren min, som har veldig lyst til å arrangere en "babyshower" for den kommende pappaen. Han vil nok gjøre det litt mer utradisjonelt enn en vanlig babyshower vanligvis er, det var feks veldig viktig at de skulle kunne drikke alkohol, men samtidig var det veldig viktig for han at det ble fokus på samboer og den kommende babyen :) Jeg skulle derfor komme med en ønskeliste på hva vi ønsker/trenger til babyen, men jeg kunne godt tenke meg å foreslå en type gave de kunne gitt til "bare" samboeren min også. Tror det er noe han ville satt stor pris på :)
Har dere kloke jenter noen forslag på hva jeg kan foreslå at kompisene hans muligens kan kjøpe til han?

Det hørtes jo veldig kjekt ut da! :) Når det kommer til gave til samboeren din, er det vel kanskje litt greit å vite hva han er interessert i da? Har han noen hobbyer f.eks.? :) Eventuelt kunne de jo tatt ham med på noe kjekt først, mange liker jo å kjøre gocart f.eks. hvis dere har det i nærheten?

Det hørtes jo veldig kjekt ut da! :) Når det kommer til gave til samboeren din, er det vel kanskje litt greit å vite hva han er interessert i da? Har han noen hobbyer f.eks.? :) Eventuelt kunne de jo tatt ham med på noe kjekt først, mange liker jo å kjøre gocart f.eks. hvis dere har det i nærheten?
Ja, selvsagt! :) Han er veldig interessert i skyting/jakt (tok jegerprøven i fjor høst), ellers har han ikke så fryktelig mange hobbyer. Han syns stort sett det er veldig gøy å gjøre ting, og drar ofte i klarteparker og liknende steder. Glad i å være aktiv! Vi bor i Oslo, så gokart eller liknende kunne absolutt vært en idé :)

Last edited:
Ja, selvsagt! :) Han er veldig interessert i skyting/jakt (tok jegerprøven i fjor høst), ellers har han ikke så fryktelig mange hobbyer. Han syns stort sett det er veldig gøy å gjøre ting, og drar ofte i klarteparker og liknende steder. Glad i å være aktiv! Vi bor i Oslo, så gokart eller liknende kunne absolutt vært en idé :)

Han kan jo få en hagle? Det er tydeligvis vanlig sånn rett før fødsel :hilarious: Så kan mennene våre starte klubb :p
Hehe, neida. Men så utrolig koselig av kompisene hans da! Hva med ølsmaking? :)

Han kan jo få en hagle? Det er tydeligvis vanlig sånn rett før fødsel :hilarious: Så kan mennene våre starte klubb :p
Hehe, neida. Men så utrolig koselig av kompisene hans da! Hva med ølsmaking? :)
Haha, tror han hadde elsket å få en hagle! Verre med meg :P

Ølsmaking høres definitivt mye bedre ut. Tror han hadde kost seg veldig med det og :) Takk for bra forslag!

Haha, tror han hadde elsket å få en hagle! Verre med meg :p

Ølsmaking høres definitivt mye bedre ut. Tror han hadde kost seg veldig med det og :) Takk for bra forslag!

Haha! Ja, ikke så fan jeg heller :p

Bare hyggelig! Du får si ifra hvordan det blir da og hva de ender opp med å gjøre :)

Back
Topp