Babyshower :D

Vinterbaby15

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Ble overrasket i går av venninner og damer i familien med babyshower. Hadde aldri forventet at noen skulle ordne det til meg, blei kjempeoverrasket! De hadde ordnet så mye god mat og kaker. Og alle de fine gavene, ble så rørt og målløs. :)
Det var virkelig en fin opplevelse og en kjempeboost. Har dansa i hele dag :p

Flere som har fått babyshower?

Så koselig !:)

Jeg har ikke fått det og håper helt ærlig at jeg ikke får det, for jeg personlig er ikke så glad i å være midtpunkt osv :)) selv om det er lille som er det, så er jo jeg rugekassa :p

Så koselig! Jeg tviler dessverre på at det blir noe babyshower på meg iom at de nærmeste venninnene mine bor litt rundt om i hele landet og forsåvidt verden også :p Hadde vært veldig stas, men:)

Nei, tror jeg hadde blitt ganske sur om noen satte i gang noe sånt. Hater all amerikaniseringen her i landet, og babyshower stiller på min nei-liste sammen med bl.a valentines og halloween. Jeg liker heller ikke å være midtpunkt. Sikkert hyggelig om man liker den slags, men det gjør da ikke jeg..

Så koselig !:)

Jeg har ikke fått det og håper helt ærlig at jeg ikke får det, for jeg personlig er ikke så glad i å være midtpunkt osv :)) selv om det er lille som er det, så er jo jeg rugekassa :p

Oi ja skjønner. En god stund hadde jeg litt lyst til å rømme på kjøkkenet. For det var utrolig rart og skulle være så midtpunkt. ;) Men gikk heldigvis over. :P

Vi hadde en light-versjon for en venninne for litt siden. Ikke noe gavehysteri eller overdådig pynting, bare en overraskende og koselig samling med nære venninner. Koselig å gjøre litt stas på gravide syns jeg:)

Så kost, herlig med energipåfyll :)

Jeg mistenker at det er noe på gang, i lillesøsters regi. Men vil ikke spørre. Tenk om det ikke er noe, eller at jeg avslører overraskelsen.. Men håper det blir veldig laidback, og ikke sånn flaueste lek mulig skal lekes osv. Det liker jeg ikke.
Hva fikk du for noe fint da? Bilder?

Så kost, herlig med energipåfyll :)

Jeg mistenker at det er noe på gang, i lillesøsters regi. Men vil ikke spørre. Tenk om det ikke er noe, eller at jeg avslører overraskelsen.. Men håper det blir veldig laidback, og ikke sånn flaueste lek mulig skal lekes osv. Det liker jeg ikke.
Hva fikk du for noe fint da? Bilder?

Det var ingen leker i min, det satt jeg pris på. Så koselig å ta det rolig, skravle og spise. :D
Blir vanskelig med bilder nå.
Har pakket alt ned for en liten stund da vi holder på med oppussing på kjøkkenet og barnerommet er okkupert av kjøkkensaker i mange esker.
Gleder meg til ikeabestillingen kommer i november med klesskapet til barnerommet og litt til.
Fikk hjemmestrikka mariusdress helt nydelig, kjappstrikkadrakt, en bukse og ullsokker. Ellers var det så mye pene klær, stellesaker og bleier. Og en helt fantastisk bleiekake. :D Er overveldende å få så mye fint, helt utrolig. :)

Det var ingen leker i min, det satt jeg pris på. Så koselig å ta det rolig, skravle og spise. :D
Blir vanskelig med bilder nå.
Har pakket alt ned for en liten stund da vi holder på med oppussing på kjøkkenet og barnerommet er okkupert av kjøkkensaker i mange esker.
Gleder meg til ikeabestillingen kommer i november med klesskapet til barnerommet og litt til.
Fikk hjemmestrikka mariusdress helt nydelig, kjappstrikkadrakt, en bukse og ullsokker. Ellers var det så mye pene klær, stellesaker og bleier. Og en helt fantastisk bleiekake. :D Er overveldende å få så mye fint, helt utrolig. :)

Shit, du er tøff. Oppussing midt oppi dette. Vi ble ferdig med å male lille sitt rom i går. Nå gjenstår alt av kos som å skru opp møbler, henge opp gardiner, bilder og pynt. Og fjerne masse malingslekker etter kællen på gulvet ;) Makan...
Gleder meg til å få orden i tøyet hans og se hva jeg mangler.

Babyshoweren hørtes ut som en sånn jeg vil ha :) Ble der mange? Hjemmestrikka er sååå stas!

Shit, du er tøff. Oppussing midt oppi dette. Vi ble ferdig med å male lille sitt rom i går. Nå gjenstår alt av kos som å skru opp møbler, henge opp gardiner, bilder og pynt. Og fjerne masse malingslekker etter kællen på gulvet ;) Makan...
Gleder meg til å få orden i tøyet hans og se hva jeg mangler.

Babyshoweren hørtes ut som en sånn jeg vil ha :) Ble der mange? Hjemmestrikka er sååå stas!

Ja oppussing er fint, trengte virkelig et nytt kjøkken. Men kan jo virkelig være en prøvelse. :p Må vente 3 nye uker på iallefall på ny benkeplate da den første kom med en skade. :( Men det blir bra til slutt. Greit å bli ferdig før det kommer smått i hus. :)
Kos dere masse med ordning av rommet - det er noe jeg virkelig gleder meg til :D

Det ble 12 stykker som kunne komme, utrolig mange ble en skikkelig fest. :)

Back
Topp