"Babyshower" - aktiviteter

Lillafrosk

Fembarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Prøvde google etter tips, men synes alle aktiviteter som blir ført opp som "morsomme aktiviteter" virker så utrolig hjernedødt. :bag:
Gjettelek på babyen er skrevet opp (kjønn/fødedato etc).

Trenger ikke nødvendigvis være veldig baby-showeraktig, bare morsomme aktiviteter.
Dette er mer en sånn.. lunsj-sammenkomst for å vise omsorg for vår flergangsgravide venninne, ikke bleiekake-og-søte-muffins babyshower (så trenger ikke stå i den stilen liksom) :)
Men vi ønsket noe å *gjøre* også

Sokkeparing? Skift bleie på dukka med bind for øynene?

Bytte bleie på en dukke med bind for øynene- den med best tid vinner

Til min babyshower fikk alle gjestene fylle ut "Mammavettreglene" med gode tips og råd til barselperioden/livet som nybakt mamma! Og alle gjestene fikk utdelt kort som var delvis fylt ut, og som de skulle skrive ferdig, f.eks .eks "Jeg håper du elsker...", "Jeg håper du tror på...", "Jeg håper du aldri glemmer at ..." etc. Det var veldig koselig å få!

Takk for forslag ❤️
Var bare noe greier som ble kjapt surret sammen, så ble liksom ikke all verdens med planlegging. Ble likevel en fin brunsj, og noen hadde laget en liten adjektivhistorie å underholde med.
Men praten gikk fint uansett, så var heldigvis ikke veldig nødvendig med så mye aktiviteter og greier. ❤️

Jepp! Den hadde ikke jeg likt. Plutselig sitter du der så skal alle måle deg... mmm, nei!
Å for noen er ikke det et problem, man kjenner som regel venner mam arrangerer babyshower for godt hvertfall gjør man det i min krets , å igjen var det et forslag, ingen tvang:)
En måler forlvrig , de andre gjetter i form av å ta en så stor tråd som de tror magen er, så nei alle måler ikke magen:)

Last edited:
Takk for forslag ❤️
Var bare noe greier som ble kjapt surret sammen, så ble liksom ikke all verdens med planlegging. Ble likevel en fin brunsj, og noen hadde laget en liten adjektivhistorie å underholde med.
Men praten gikk fint uansett, så var heldigvis ikke veldig nødvendig med så mye aktiviteter og greier. ❤️
Så bra den ble fin :)har ikke vært så mye aktiviteter der jeg har vært heller, lun gjette magen å sp må de vi arrangerer for gjette hvem de har fått pakke av:) det siste tar ganske lang tid da.

Back
Topp