Babyshopping

Kristin :)

Forumet er livet
Aprillykke 2017
Sommerfuglene
Har noen begynt å kjøpe noe til den lille i magen? Legg gjerne ut bilde i såfall :) her venter vi nok en stund til, siden vi har mye etter mini på 10 måneder :)

Jeg har kjøpt en bamse og et klesplagg ☺️ Måtte bare!!

Har kjøpt en liten kosekanin :) Og mens vi prøvde (for et halvt år siden eller noe sånt) så kjøpte jeg en hjemmestrikket romper i brun merino, som skal være en del av hjemreiseantrekket :) Ellers har vi mye etter storebror, men skal ha ny vogn (Bugaboo Cameleon3) og noe klær i de minste str.

Bestilte ved positiv test :) i 56 og 62.
82ada3df579fae86cab2f7e2a38d6333.jpg

76748ea71d178627370e63357ee4c389.jpg

1eadbcb5d8071932546220968b294d72.jpg

Har det meste. Må kjøpe bilstol bare når vi nærmer oss termin. Har noen jeg kan kjøpe av så skal "reservere" den senere :)

Pakket akkurat ned 3 store kasser med babyklær, så her blir det ikke handlet noe! :P
Vel, om det viser seg å bli rosa så må jeg shoppe litt da :D

Nei, handling får vente til etter 12 uker (men SOM jeg gleder meg!!). :P Det blir bare sårt å ha ting liggende hvis det ikke går.

Har ikke handlet noe enda, venter nok med det meste til etter OUL. Men kommer nok til å få strikket noe til lille før den tid :)

Har fullt av utstyr og klær etter førstemann, og dessuten er det 6 søskenbarn å arve fra :D Kommer nok til å kjøpe noe rundt oul, bare for å kjøpe noe helt nytt til denne babyen❤

Back
Topp