Babyshopping

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
Nå har jeg fått handla meg 'Avent elektrisk brystpumpe' (med manuell) til 500kr på finn... prøver å være økonomisk :P hehe... Får den etter påske en gang :D (koster ca 1200kr ny og er kun brukt av en person)

Skal til sverige imorgen og lurte på om det er noen som vet om noe det så absolutt lønner seg å handle i sverige framfor norge? (babyutstyr altså[;)])

Noen andre som har fått gjort skikkelig kupp på babyutstyr?

100 svenske er jo 82 norske, så det er god tid å handle på ja[:)] er vel generelt billigere å handle babyutstyr i sverige enn norge.

Har handlet vognen min med tilbehør til 6800 var 09 modell.... koster ca 13500 for det nytt[:)] kjøpte på finn

VOGN bør du kjøpe i sverige, sparer 1500 fort på det! [:)]

Tenker jeg skal kjøpe vogn brukt... skal visst være veldig billig å kjøpe vogn i sverige, men mamma sa at hu ikke trudde jeg fikk simo kombi billigere der og da driter jeg i det for jeg SKAL ha simo kombi :p hehehe

ORIGINAL: MiniGull

Tenker jeg skal kjøpe vogn brukt... skal visst være veldig billig å kjøpe vogn i sverige, men mamma sa at hu ikke trudde jeg fikk simo kombi billigere der og da driter jeg i det for jeg SKAL ha simo kombi :p hehehe

simo kombi er en tung vogn asså[:)]

Det får den bare være ;) Jeg skal ikke bære den på ryggen :p hehe

Jeg og SKULLE ha simo kombi, og har hentet den i dag, kjøpt "brukt" på finn!! :) baggen var ubrukt og vogna kjøpt i sep 09!!!
Betalte 4500 for vogna (m/kompakt understell), ny hardbag, stelleveske, pute til sportsdelen, myggnetting og regntrekk!!! [:D]

Det får den bare være ;) Jeg skal ikke bære den på ryggen :p hehe

hehe nei er sant det,tenke bare jeg skulle informere[8D]
Jeg lånte en simo og syns den var alt for tung...måtte bære den inn og ut av bil,i noen trapper,og dytte oppover bakker,men de er utrolig fin å se på da[:)]

Jeg har emmaljunga smart duo,men sikler etter ny for syns min er litt tung den og[8D]

Denne har jeg: http://www.whwatts.co.uk/prams-7/emmaljunga-smart-combi-pram-colour-black-6508-3606_zoom.jpg

Jeg har trilla simo kombi før.. syns den er god å trille... den er vel litt tung, men er jo ikke alltid man trenger å dra med seg vogna i bilen heller da... jeg har ikke lappen så blir vel mest trilling på meg... får prøve å finne en leilighet i 1etg :P hehehe...

Også får jeg litt ekstra trim når den veier litt... hihi

Den vogna der var også veldig fin :)

ORIGINAL: *mini_me*

Jeg og SKULLE ha simo kombi, og har hentet den i dag, kjøpt "brukt" på finn!! :) baggen var ubrukt og vogna kjøpt i sep 09!!!
Betalte 4500 for vogna (m/kompakt understell), ny hardbag, stelleveske, pute til sportsdelen, myggnetting og regntrekk!!! [:D]

Naaais :P Satser på å finne en jeg og... fant en jeg likte, men den var solgt... grr...

Jeg har trilla simo kombi før.. syns den er god å trille... den er vel litt tung, men er jo ikke alltid man trenger å dra med seg vogna i bilen heller da... jeg har ikke lappen så blir vel mest trilling på meg... får prøve å finne en leilighet i 1etg :P hehehe...

Også får jeg litt ekstra trim når den veier litt
... hihi

Den vogna der var også veldig fin :)

det er alltid et pluss hehe[:D]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

simo kombi er en tung vogn asså[:)]

Jeg eeeeeeeeelsker min ! Synes alle andre er vonde og styre. Men jeg liker at den er litt "grov" da. Kan liksom kjøre den på alle slags terreng :)

Jeg får låne min søsters simo kombivogn som er ganske lite brukt[:D]
Så da tenker ikke vi noe mer på vogn før seinere.

Bilstol skal jeg kjøpe i sverige tror jeg, før sommeren.

Naaais :P Satser på å finne en jeg og... fant en jeg likte, men den var solgt... grr...

Jasså?! den jeg har kjøpt kanskje?! [8D]

Jasså?! den jeg har kjøpt kanskje?! [8D]

Nei den jeg titta på var til 3500 med stelleveske...

Jeg er litt kresen... vil ha svart eller mørkblå også skal den ikke ha masse mønster og dilldall... da blir jeg gal :P hehehe

jeg synes tfk er fiiiin, men på nette synes jeg de selger den ofte "delt", å da blir det nesten det samme å kjøpe i butikk...

hehe. simo er ikke så tung vel, syntes ikke det da jeg trilla venninna mi sin unge på tur. jeg skal ha emmaljunga mondial duo, den er tyngre den, men d gjør ikke noe. ska trimme stramme fine armer når jeg er ute å går tur.hihi

Back
Topp