Babysete

rosasommerfugl

Forelsket i forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvilke bilsete har dere valgt?:) vi har bestilt maxi cosi cabriofix

Har dere tips til babycall?:)

Usikker! Står mellom maxi cosi og besafe sin :)

Babycall er jeg også usikker på.. Haha for en jungel det er der ute... Tenker phillips avent :)

Ikke kjøpt bilsete enda. Babycall ble Philips Avent med kamera.

Maxi cosi cabriofix her også :) Også har vi kjøpt iBaby som er med kamera. Skal også kjøpe en ekstra som ikke er avhengig av strøm, men den med kamera virker utrolig grei å ha på soverommet hennes :dummy1:

Besafe izi go her.
Babycall er ikke bestemt

Besafe izi sleep :)

Tror det blir Besafe Izi Sleep, men er ikke helt bestemt. Først blir det ny bil! :)

Stokke besafe izi go :)
og vi skal ha nabbys babycall.
Synes det setet er helt forferdelig....:( Går ikke ann å ta ut spedbarnsinnlegget, kun en pute under rumpa. Det er fryktelig smalt oppe ved skuldrene. Vår lillegutt hylgråt på hver biltur. Byttet sete til slutt og han ble en annen gutt. Så jeg advarer alle mot det setet, men det er jo bare basert på min erfaring da..Er sikkert mange som er fornøyde:) Vi har cybex aton som vi antakelig blir å bruke nå....

Synes det setet er helt forferdelig....:( Går ikke ann å ta ut spedbarnsinnlegget, kun en pute under rumpa. Det er fryktelig smalt oppe ved skuldrene. Vår lillegutt hylgråt på hver biltur. Byttet sete til slutt og han ble en annen gutt. Så jeg advarer alle mot det setet, men det er jo bare basert på min erfaring da..Er sikkert mange som er fornøyde:) Vi har cybex aton som vi antakelig blir å bruke nå....

Funket bra for de 3 i familien min som har hatt det. Det passer også rett på vognen uten adapter. Er jo tilfeldigheter hele veien.

Funket bra for de 3 i familien min som har hatt det. Det passer også rett på vognen uten adapter. Er jo tilfeldigheter hele veien.
Jada, og det har sikkert fungert for mange flere og:) Vet bare det var flere som snakket negativt om det setet på bv da, i 2012. Jeg hadde såpass dårlig erfaring med det at jeg føler for å dele det:P
Hva folk velger derimot bryr jeg meg ikke så mye om:) Det får de bestemme selv;)

Back
Topp