Babysete og adapter

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Mange som har adapter til vogna eller en ekstra trille? Og hvilket sete har du til?? Vi har jo kjøpt Besafe izisleep, og står at den skal passe til mange forskjellige vogner, men synes alle står kun Maxi Cosi på .. :o Noen som evnet har dette sete med adapter?? :)

Følger denne. Kunne tenkt meg en adapter til brio happy, men vet ikke om det finnes?!!

Maxi cosi sine adaptere passer stort
Sett til besafe sine adaptere ;) har ekstra trille og adaptere til begge vognene. Om de blir brukt vet jeg ikke men greit å ha hvertfall.

Følger denne. Kunne tenkt meg en adapter til brio happy, men vet ikke om det finnes?!!
Vi har Brio Happy Superior vogn med adapter og Brio sete, adapteret er fra Britax og det fungerer på alle Brio og Britax seter hvertfall. Adapteret er kjøpt på jollyroom.no gå inn og se, der står det full oversikt over hvilke seter som passer til Brio happy adapteret:)

Takk. Men den passe nok ikke tll
Maxi sete som jeg har :( Kjedelig. Hadde vært så lettvint kjenner jeg.
i samme situasjon vi da.. utrolig kjedelig at de ikke har et adapter til våre seter til de vognene!! hadde gjort hverdagen med henting og levering sååå mye enklere...

Jeg har ikke og kommer heller ikke til å kjøpe! Er ikke fan av at barn skal sitte mer enn nødvendig i bilstolene.. Da tar jeg heller det ekstra med å ta ut vogna :-)

Jeg har ikke og kommer heller ikke til å kjøpe! Er ikke fan av at barn skal sitte mer enn nødvendig i bilstolene.. Da tar jeg heller det ekstra med å ta ut vogna :-)

Jeg tenker litt at det er vel bedre at man ikke forstyrrer søvnen hvis man må innom matbutikken for å kjøpe bleier eller hente storebror i bhg. Men sånn over lengre tid så er jeg helt enig. Var ikke mye de ble brukt til storebror, men var veldig greie å ha sånn i tilfelle man trengte de :)

Jeg tenker litt at det er vel bedre at man ikke forstyrrer søvnen hvis man må innom matbutikken for å kjøpe bleier eller hente storebror i bhg. Men sånn over lengre tid så er jeg helt enig. Var ikke mye de ble brukt til storebror, men var veldig greie å ha sånn i tilfelle man trengte de :)
Skal jeg på butikken kan jeg sette bilstolen i handlekurven.. :-) tror nok egentlig jeg ikke kommer til å savne det.. men så har jeg gåavstand til butikken hjemmefra også :-) men det der er nok smak og behag.. jeg tror at enkelte (og her mener jeg ikke noen av dere eller som noe kritikk) misbruker det og tenker mest på sitt eget behov (gidder ikke ta ut vogna) enn på babyen.. har sett flere som triller rundt på kjøpesenter :-(

Er veldig enig! Jeg tenkte mest at d hadde vært enkelt nå i staten da jeg først må å hente guttungen i bhg, og jentungen på sfo/skole. De bruker samme parkering,men er et stk å gå imellom. Så får se hva vi finner ut av ☺

Er veldig enig! Jeg tenkte mest at d hadde vært enkelt nå i staten da jeg først må å hente guttungen i bhg, og jentungen på sfo/skole. De bruker samme parkering,men er et stk å gå imellom. Så får se hva vi finner ut av ☺
Forstår at det er praktisk for noen - her må man jo vurdere.. er man obs er det jo ikke noe problem.. bare sett at det blir en litt for komfortabelt for enkelte..

Vi har babyjogger city elite og babyjogger city mini med bilstoladapter (som passer begge vognene) til maxi cosi :-)

Skal jeg på butikken kan jeg sette bilstolen i handlekurven.. :-) tror nok egentlig jeg ikke kommer til å savne det.. men så har jeg gåavstand til butikken hjemmefra også :-) men det der er nok smak og behag.. jeg tror at enkelte (og her mener jeg ikke noen av dere eller som noe kritikk) misbruker det og tenker mest på sitt eget behov (gidder ikke ta ut vogna) enn på babyen.. har sett flere som triller rundt på kjøpesenter :-(

Jo jeg er helt enig i det du sier. Jeg er enig i at de ikke skal sitte for mye og at noen "missbruker" det litt.

Mulig jeg er i litt "nesting" modus og har i grunn alt jeg trenger, så leter sikkert etter ting jeg ikke trenger håpløst!!!

i samme situasjon vi da.. utrolig kjedelig at de ikke har et adapter til våre seter til de vognene!! hadde gjort hverdagen med henting og levering sååå mye enklere...

Ja, bare det å gå i butikken hadde gjort livet lettere. Jaja, det er nå ikke mange mnd, skal holde ut hehe

Back
Topp