Babysengen

Motherhood90

Flørter med forumet
Vet dere hvilken babyseng dere skal ha? Det er såå mange fine senger på markedet, og jeg klarer ikke bestemme meg.

Liker veldig godt denne vuggen/sengen. Men tenkter litt på hvor lenge denne kan brukes da den ikke kan reguleres som en vanlig sprinkelseng.http://www.jollyroom.no/catalog/pro...0OyM7cHJvZHVjdF9rZXk7Mjc2NDc7Izsj&ttype=click

Liker også denne veldig godt. http://www.barnashus.no/hoppe-vugge-benk.html Det kan monteres "vuggeben" på sengen, og den kan også gjøres om til en benk. Veldig praktisk i mine øyne, da den kan brukes som et møbel på barnerommet når barnet har vokst utav den.

Noen andre som har noen viktige synspunkter/råd å komme med når det gjelder valg av seng? Har dere bestemt dere for hvilken seng dere skal ha? =)

Skal ha den vesla her brukte. Ei fra IKEA. Hensvik tror jeg den het.. Den som det finnes kommode skap og diverse i samme
Serie til. Men vil egentlig kjøpe den nye på IKEA med skuffer under;p

Sent from my iPhone using BV Forum

Har seng etter største :-) Veldig søt hvit grindseng som man kan ta ned siden på, og justere etter hvor stort barnet er :-)

Skal bruke sprinkelsengen etter snuppa. Hensvik fra Ikea. Veldig fornøyd med den :)
Vi har også vugge som svigerfar har laget, den skal vi ha i stua :)

Vi har Roomate sprinkelseng etter snuska som skal brukes igjen. Men skal kjøpe en vugge som skal stå på vårt soverom.

Har ei vanlig hvitmalt sprinkelseng fra førstemann, også vugge i stua som har gått i generasjoner i familien til mannen :)

Har Stokke fra før, som jeg bruker til bebis. Veldig greit at den er så liten i begynnelsen :)

Har Leandervugge etter tippa som jeg gleder meg til å ta frem igjen. Hadde krok i taket på stue og soverom slik at vi kunne flytte den som vi ville. I tillegg hadde vi krok i taket hos foreldrene mine til vi var på besøk der :-)

Sent fra appen

Vi skal bruke ei vugge som går i familien. Synes det er hyggelig :)

Vi bruker først en kurv som har blitt brukt av alle i min mors familie, fra tanter min var nyfødt.
Når h*n blir for stor for den kjøper vi nok større seng til sønnen vår, så den lille kan ta over hans. En sprinkelseng fra IKEA med to skuffer under.

Vi skal ha en vugge som alle barna i slekta har hatt, må bare kjøpe ny madrass. Etter det skal h*n ligge i en sprinkelseng eller storesøster (kjøpe ny madrass der også) , og den sengen er virkelig den fineste sengen jeg vet om :-)

Vi skal ha en vugge som går i familien som dagseng. Sebra Kili blir nok seng på barnerom, evt Stokke mini.

Back
Topp