Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi bruker alltid reiseseng på hytta, og når datteren min sover hos mine foreldre. Funker fint, ettersom de ikke har eget barnerom, men plass til å sette opp reiseseng ved behov.Er det noen som vet om en reiseseng kan brukes over mange netter?
Vi har fått en reiseseng av noen som har store barn, og den er nå på hytta. Men tenker at den kan stå der året rundt hvis den kan brukes som en vanlig sprinkelseng. Den er 60x120, og vi har med egen madrass og laken.
Noen som har erfaring med reiseseng?
Haha, ja ser ikke for meg at vi er hos våre foreldre så lenge av gangen. Det er nok maks et par netterVi bruker alltid reiseseng på hytta, og når datteren min sover hos mine foreldre. Funker fint, ettersom de ikke har eget barnerom, men plass til å sette opp reiseseng ved behov.
Litt usikker på hva det lengste vi har brukt den er, men i alle fall én uke i strekk. Da er vi som regel klare for å reise hjem igjen![]()
Ja, det er på hytta vi også er i en uke av gangen, men mine foreldre er der ofte samtidig. Som regel drar vi hjem etter 3-4 dager. Veldig deilig å feriere på hytta, men intenst når man er mange sammen. Litt usikker på hvor lenge vi blir der i sommer, siden datteren min er mye lettere å ha med å gjøre når det er andre barn i nærheten.Haha, ja ser ikke for meg at vi er hos våre foreldre så lenge av gangen. Det er nok maks et par netterNå sover vi ikke over hos hans foreldre fordi de har ikke et ekstra soverom som er egnet til oss tre, og mine foreldre bor i Molde - så dit drar vi ikke så ofte!
Men vil gjerne dra til hytta i sommer bare oss kjernefamilien, og da vil jeg gjerne være der en stund. Siden det ikke blir noen annen ferie på oss i år, enn kortere biltur rundt om i landet. Hytta er også så komfortabelt sted å være siden det er kjent, og har alle fasiliteter. Får liksom mer og mer glede av hytte desto eldre jeg blir (merkelig nok).
Det er akkurat det… mine foreldre klarer også alltid å finne tid til å være her når vi skal hit. Det kan bli litt slitsomt, og vi setter egentlig mest pris på å være her alene når vi først tar turen. Men maks i 3-4 dager siden det er så lite å finne på her haha! Heldigvis er «hytta» vår mer enn bare et bygg, så de sover i et annet bygg enn oss. Det hjelper litt.Ja, det er på hytta vi også er i en uke av gangen, men mine foreldre er der ofte samtidig. Som regel drar vi hjem etter 3-4 dager. Veldig deilig å feriere på hytta, men intenst når man er mange sammen. Litt usikker på hvor lenge vi blir der i sommer, siden datteren min er mye lettere å ha med å gjøre når det er andre barn i nærheten.
Mine foreldre bor her i Oslo, så det er bare datteren min som overnatter noen ganger når vi trenger pass, maks en natt av gangen så langt.
Hos svigers i Nederland har vi også vært i 1-2 uker, men de har et innredet barnerom med sprinkelseng.