Babyseng

Har samsovet med alle tre, så sprinkelsenga har stått omtrent ubrukt.. denne gangen tar vi den ikke frem engang tror jeg... :rolleyes::hilarious:
 
Hvor stor seng har dere som har samsovet? Jeg klarer ikke se for meg at det blir plass i vår seng, og tenker derfor at vi går for bedside crib. Men vi har seng på 150, og det er jo forsåvidt helt normal størrelse :hilarious:
 
Hvor stor seng har dere som har samsovet? Jeg klarer ikke se for meg at det blir plass i vår seng, og tenker derfor at vi går for bedside crib. Men vi har seng på 150, og det er jo forsåvidt helt normal størrelse :hilarious:

Vi hadde 180cm tidligere, men har bare 150cm nå, å det fungerer fint det! :)
 
  • Liker
Reactions: mto
Vi brukte bedside crib: Chicco next2me. Veldig fornøyd med det, så kommer til å bruke den med nr 2 også.
 
Brukte bedside crib på soverommet. På stua hadde jeg en lekegrind med justerbar bunn der hun sov de første mnd. Fungerte for oss :)
 
Vi brukte Gulliver fra IKEA med den ene siden av. Ungen sov dog aldri i den og skulle bare være i dobbeltsenga vår :rolleyes:
 
Tenker bedside seng som er åpen på en side inntil vår seng. Nede i stua vil jeg ha en lekegrind som kan justeres på i høyden slik at man kan senke den etterhvert som barnet blir mer aktivt samt at det er stor nok plass til babygym oppi og da får ikke babyen trekk på seg på gulvet. Den kan også brukes som seng. Vår første hadde stor glede av det sist, så vi gjør det sånn denne gangen.
 
Last edited:
Back
Topp