Babyseng

Førstegangapril15

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Dere som har barn fra før, hva slags senger har dere brukt? Har dere brukt noe eget når de er nyfødte? Har noen erfaring med Stokke, hvor lenge den kan brukes osv? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har vi brukt en vanlig sprinkelseng fra IKEA! Har funket supert :)

Sprinkelseng fra IKEA :) super da du kan ta av ene siden etterhvert :)

TuMmY LoVe

Bare brukt sprinkelseng fra Ikea ;) Men vi vil ha noe annet i starten til nr. 2.. Får se hva vi finner ut :p

Har en mørkebrun fra babycare til storebror. Men han skal jo ha juniorseng etterhvert. Lurer på å selge den og kjøpe en hvit på IKEA når spiren trenger den :) litt lei brunt nå!

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Vi arvet en seng som en veninne av mine foreldre hadde brukt til sine barn!! Med ny madrass så har den fungert helt som den skal ;) Blir nok den denne gangen også

Vi kjøpte først en IKEA seng, ingenting negativt med den. Men jeg hadde så vondt i ryggen at vi kjøpte en seng som vi kan ta opp og ned siden på. Denne er Heeeelt genial super og blir å bruke den til nr 2

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Sprinkelseng på rommet våres og vogge i stua :)

♡Jente 2011
♡April 2015

Vi kjøpte en seng som heter Milano. :) Kjøpte den på en butikk her som heter Gyngehesten. Fornøyde med den. ;)

Vi har en sprinkelseng fra Barnas Hus. Kommer til å bruke den til nestemann også :-)

Vi kjøpte først en IKEA seng, ingenting negativt med den. Men jeg hadde så vondt i ryggen at vi kjøpte en seng som vi kan ta opp og ned siden på. Denne er Heeeelt genial super og blir å bruke den til nr 2

<3 Gutt feb.12 <3

Hva heter denne / hvor er den fra? Kan man ta ned siden når sengen er på høyeste "nivået"?

Vi har en av de hvite fra Ikea man kan ta av ene siden på. Hun ligger i den med ene siden av og er 2 år og 4 måneder. Vi skal kjøpe bedside crib å ha første halvåret/året med lillespire tenkte jeg. Mannen ble aldri helt komfortabel med samsovinga da jeg fullammet på natten.

Vi har en barneskuvseng som jeg, min far, farfar og oldefar har sovet i sine tider. Bytte madrass, så er den klar :-)

Sent from my C5503 using BV Forum mobile app

Har en vanlig sprinkelseng fra barnas hus, den funke fint:p har en gammel baby kurv og da som skal brukes i starten:)

Hva heter denne / hvor er den fra? Kan man ta ned siden når sengen er på høyeste "nivået"?

Vi kjøpte den på barnevognhuset Rudo på Strømmen. Husker ikke helt hva den heter. Tror man kan ta den ned da og ja. Men da blir den på nivå med sengekanten. Vi hadde IKEA sengen først, så begynte med denne sengen når vi allerede hadde flyttet ned bunnen.

Hvis du det på siden deres har de mange slike senger.

<3 Gutt feb.12 <3

Vil veslemor hadde vi sprinkelseng på rommet og vugge i stua. Den vugga er brukt av flere generasjoner fra far sin side, så det var litt gøy :)

Etterhvert som hun ble for stor til vugga, satte vi reisesenga i stua.

Kjøpte sprinkelseng fra ikea til førstemann. Kan ta av den ene siden, og hun har snart brukt den samme senga i 5 år! (Lita jente). Det blir nok storjente seng i 5-årsgave :)

Vi brukte leandervugge det første halvåret, men han sov i sengen med oss på natten. Etter første halvår har vi brukt sprinkelseng fra IKEA. Veldig fornøyd med den. Til neste har vi kjøpt leanderseng (på tilbud) den kan brukes i mange år. Gleder oss til å begynne å bruke den :-)

Back
Topp