Babysang

Gullis!

Elsker forumet
Noen som har forsøkt det enda? Er litt skeptisk, men vurderte å dra og forsøke denne uken☺️

Jeg har tenkt på å begynne. Men enten sover han, spiser eller skriker. Så ser det kan bli litt stress så tidlig som dette...? :o

Har sjekka det ut, men syns det virker litt for jesusfrelst med de damene som er der :p

Har tenkt å prøve jeg og, men hvis det blir for mye andakt over det så kommer jeg ikke til å fortsette.

Der vi bodde da vi fikk første, var babysang arrangert av helsestasjonen. Det var HELT topp! :-)

Har sjekka det ut, men syns det virker litt for jesusfrelst med de damene som er der :p
Jeg har vært, lite jesusfaktor over det... bare vanlige koselige barnesanger!
Men jeg var da lille var 3 uker, og hun hadde ingenting igjen for det! Bare sov hele tiden... ble litt kjedelig da!

Vi har vert siden han var 3 uker. De har ikke så mye utbytte før de blir rubdt 3 mnd. Men jeg syns det er kjempe koselig. Man kommer seg ut, og man treffer andre med små barn. Og så har vi lunsj etterpå. Helt toppers syns jeg. Allerede nå ser jeg at han liker det. Og kjenner igjen sangene. Og det er de få timene i uken han IKKE skriker.

Mye arrangementer her med treff, barselcafe, trening, babysang, babykino... Men føler bare det er stress mår han er 1-2 mnd. Skriker mye og har vondt for å sove og ingen sove og spiserutiner. Han er så liten at hverken han eller meg har utbytte av det enda :(

Ja, prøvde for et par uker siden ( 2 mnd nå) var nok litt for mye for min lille herremann :p

Back
Topp