Babys avføring

Eneste som bekymrer meg er bleiebudsjettet og den konstante frykten for å ikke ha med nok bleier når vi skal noen plass:hilarious:

Hadde vært litt morsomt å telle alle bleiene man bytter fra de ble født. Tror jeg allerede har bytta mange hundre bleier [emoji23]
 
Hadde vært litt morsomt å telle alle bleiene man bytter fra de ble født. Tror jeg allerede har bytta mange hundre bleier [emoji23]

Huff, kanskje like greit å ikke vite:hungover::hilarious:

Jeg har faktisk oversikten over hvor mange bleiepakker vi har kjøpt [emoji23][emoji23][emoji23] 12 pakker er brukt siden fødsel [emoji23]

Og men vi hadde jo da 4 pakker hjemme fra kiwi osv også [emoji23]
 
Her går det ca 3-5 dager mellom bæsjebleiene, rekorden kom i dag da forje bæsjebleie kom sist søndag (han har gasset ned huset noen dager med noen fiser som har stinket skikkelig:hungover:)
 
Her er det plutselig varians, startet med flere ganger for dagen. Så over natten ble det 2 G i uken, så plutselig ble det 3-5 ganger for dagen. Nå er det i alle fall 1 for dagen, gjerne flere.
 
Jeg har faktisk oversikten over hvor mange bleiepakker vi har kjøpt [emoji23][emoji23][emoji23] 12 pakker er brukt siden fødsel [emoji23]

Og men vi hadde jo da 4 pakker hjemme fra kiwi osv også [emoji23]
Vi ligger LANGT over 12.. vi har rene drittungen:hilarious: Jeg har 550 poeng på libero appen (ei bleiepakke gir 50 poeng), så det er 11 pakker der, i tillegg har vi brukt opp lillego og rema sine prøvepakker, pluss prøvepakka fra lillego av noen venner der ungen deres alt hadde vokst ut av den bleiestørrelsen, jeg fikk bleiekake av iallefall 3 bleiepakker i babyshower, så har vi brukt opp 1 pk av coop sine bleier med 66 stk i pakka, pluss alle newbornbleiepakkene vi rakk å kjøpe før jeg oppdaga liberoappen.. Det går ekstreme mengder:hilarious::hungover: skal sies at det fort ryker til fire bleier på et skift, slår aldri feil at når den tørre er på så nyser eller hoster hun, og fyller den nye.. eller så tisser hun både inni og oppå den nye.. vi er blitt gode bleieskiftarbeidere for å si det mildt:hilarious:
 
Oi, når jeg leser hvor mange bleier mange har brukt, så ble jeg enda litt mer fornøyd med tøybleiene mine [emoji85] /går aldri tom

Her bæsjer hun mellom hver til annenhver dag. Går ikke så mye bæsjebleier altså [emoji28]
 
Er vel 1-3 ganger i uken nå ca:)
 
Her hadde vi 8-10 bleier pr dag fram til for en uke siden. Mye grønn bæsj den siste mnd og jeg mistenker at hun hadde fått noe bakterier i seg, for nå er den tilbake til vanlig sennepsgul farge igjen og "bare" 2-3 bleier dag [emoji1360]
 
Back
Topp