Babyrommet

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Er det for tidlig å stelle til babyrommet allerede nå? Jeg tenkte egentlig å gjøre det i sommer. Men nå har jeg en uke ferie jeg ikke skal gjøre noe som helst og vurderer å starte opp. Andre som har begynt? Føler det er litt risky men samtidig så er jo formen på topp nå, noe jeg ikke har noen garanti at den er i sommer. :p

Sett igang vil jeg si:)! bedre før enn sent,vet ikke hvordan formen er, og som du sier du har ei ukes ferie!:) Vi må pusse opp hele barnerommet(kjøpt oppussingshus) men skal starte snart, synes det er greit å få det unna i god tid!

Go for it ;) Jeg er i gang selv, men er ikke så veeeeldig mye å gjøre hos oss, kun møblere.

Hihi. Da blir det nok litt tegninger og skisser i helga. Sambo skal også lage gard som vi passer til skråtaket. Blir gøy! Jeg skal ha litt skogtema på rommet. Noe med gøye temaer dere har bestemt dere for?

Jeg synes tema rom er veldig fine:)Men vi velger å bruke det minste av våre soverom til babyrom,så flytter babyen over til et stort rom r hun er større. Synes bare det er koseligere på et rom på 8kvm for en baby.. Kommer til å ha lyse panelvegger,hvite lister og hvite møbler. Heller kjøre på med farge på gardiner,interiør,tekstiler og teppe på gulv:) Har en klarplan i hodet:)

Her mangler vi å bygge 2. Etasje. Så noe eget barnerom blir kanskje når barnet er 9-10 mnd :-)

Hvorfor ikke begynne hvis man har mulighet! Jeg har ikke mulighet enda. snakk om utbygging her først så ta ett skritt av gangen:-) Men han på 4 skal få større tom og lille prins skal da overta rommet til han på 4. :-)

Back
Topp