Babyrom

Det blir bedside crib på vårt rom i starten uansett, så har ikke begynt å gjøre klar babyrommet. Vi tar det etterhvert når vi begynner å tenke på å flytte han til eget rom. Tenker uansett å gjøre plass til madrass/gjesteseng der inne, sånn at vi kan veksle på å sove med han etter behov.
 
Heisann damer.
Hvordan gjør dere det med babyrom i starten? Lager dere et babyrom med sprinkelseng og en bedside på deres rom? Eller har dere sprinkelseng på deres rom og flytter det senere når babyen skal flytte på sitt eget rom?

Er det også noen som har himmel over sengen når kjønnet er gutt? Jeg kjøpte en himmel men fikk en kommentar fra typen om det
Jeg vil ikke ha himmel uansett kjønn, syns det bare blir i veien. Men om du liker det, så ser jeg ikke at det skal være noe hinder at du får gutt. Typen din hørtes litt intolerant og dømmende ut... :/

Vi skal selge leiligheten vår i løpet av de neste par månedene, så ikke gjort klart noe babyrom. Storebror har selvsagt et rom, da. Lillebror kommer uansett bare til å samsove med meg de første månedene, så ser ikke helt behovet heller.
 
Har sprinkelseng på vårt rom, skal lage rom til baby etter hvert. Har himmel, skulle egentlig ikke ha men så så søtt ut.. den er lånt og det var en gutt som hadde den.. den er jo bare med på å gjøre det lunt til lille.. spiller ingen rolle om det er jente eller gutt <3 argument.. tenk hvor stor verden blir for lille når h*n kommer ut.
 
Back
Topp