Babyrom

babyombord

Andre møte med forumet
Er ikke lenge siden vi fant ut at vi er gravide og er 6+5 uker på vei. Altså tidlig i svangerskapet. Men jeg er i ekstase og vil jo helst at denne babyen skulle kommet igår:p Dette medfører jo at jeg ønsker ig handle inn både klær og utstyr så alt er klart og mest sv alt så ønsker jeg å begynne å male og stelle i stand babyrom. Når begynte du å stelle i stand babyrommet? Skal ha en kjønnsnøytral farge så vi er ikke avhengig av å vite kjønnet før vi begynner:)

Vi har enda ikke babyrom og baby er snart ni mnd... Har du tid og lyst hvorfor ikke så lenge du ikke knekker i tusen biter dersom noe skjer før tolv uker, ikke for å ta ifra deg gleden:)

Lettere å ordne og styre før magen stikker ut i veien da:)

Blir ikke ordnet noe babyrom enda her...har termin om 4 uker,men venter til babyen er større ;)
Skjønner iveren din,slik var jeg også i mitt første svangerskap :D
Har du lyst har du lov ;) men som hun skriver ovenfor,kan kanskje være lurt å vente til etter uke 12 ;) bare sånn i tilfelle :)

Har ikke ordnet noe babyrom enda. Hun sover på samme rom som vi ihvertfall til over jul :)

Vi har heller ikke ordnet noe babyrom enda og kommer nok ikke til å stresse med det før det er nødvendig :-) babyen kommer til å sove sammen med oss så lenge den har behov for det og vi bruker det rommet den skal få som gjesterom og arbeidsrom. Men skjønner at du er ivrig! :-D

Back
Topp