Babyrom

Ingrid Helene

Lykkelig mamma til Gabriel <3
Flere som har begynt smått å fikse babyrom og gjøre klart til den lille kommer ?
Har i dag flyttet kommoden fra vårt rom til babyrommet, og ordnet plass på vårt soverom til sprinkelsengen som skal hentes i morgen :D

:duckie <3 Gleder meg nå helt enormt til den lille kommer! <3 :duckie

Nei, her blir det nok lenge til enda :-)
Ting blir lettere å planlegge når vi får vite kjønnet, men det er jo tross alt over 5 måneder igjen enda, og det er ikke såå mye som må gjøres her.
Var mye mer stas med første merker jeg, da hadde jeg sikkert det meste klart, eller hvertfall planlagt på dette tidspunktet :-P

Har ikke fått starta enda, holder på med minstemor sitt rom akkurat nå :-) Så det blir etter hvert :-) Gleder meg :D

Her mangler bare taklister så er det ferdig pusset opp! Og etter det gjenstår å ordne skapet , kjøpe en "sovestol" som jeg kan sitte å amme i og som kan slåes ut å brukes som soveplass hvis vi får gjester :-) også er det litt igjen å kjøpe , men , det er enda noen mnd igjen! Hehe

Nope, blir vel en stund til også! Tenker det ikke er så stort hastverk, siden h*n skal ligge på vårt soverom en del mnd uansett:)

Neh. Den lille blir nok på vårt rom til 6-12 mnd. Så stresser ikke med det enda :)

Sent from my GT-I9100

Vi er ikke helt i gang ennå, kjøpte bilstol i går siden Barnas Hus har den på kampanje nå, ellers ikke noe annet. Vi må starte med å finne ut hvilket rom hun skal ha.. Lys grunnfarge på alle, så trenger ikke male og da er det jo ikke sååå stress. Men gleder meg veldig til å handle inn alt vi trenger! :)

Tror vi avventer ganske lenge.. Har 3 soverom (vårt, storebor sitt og et vi nå har som gjesterom) tror vi velger å beholde gjesterommet lengst mulig, og av erfaring så ligger jo babyen lenge på vårt rom... :)

Kommer vel til å pusse opp til høsten. Er ikke noe stress siden hun skal sove inne hos oss en god stund først.

Tenker vi skal legge nytt gulv og male på det kommende tvillingrommet i juli :)
Ikke noe vits å utsette for lenge å gjøre det klart, plutselig så er formen min dårlig og etter fødsel blir det jo ikke tid med det første ;) De kommer jo til å sove inne hos oss ganske lenge men synes det er koselig å gjøre klart rom til dem likevel...

vi har ikke eget babyrom desverre, skal forsøke å få byttet leilighet om ikke så alt for lenge (leier av et boretslag, så er 21 leiligheter hre, fordelt på 2 og 3 roms)

Back
Topp