Babyrom

mrria

August 2012 <3 August 2014 <3
Har dere begynt å gjøre klart babyrom enda? Eller synes dere det er for tidlig? :p Jeg begynner å bli veeeeldig klar for å få ting i stand, men noen i familien syntes det var rart at jeg ville finne frem vugge osv 4 mnd før termin ;p Barnerommet brukes jo ikke til noe nå, så jeg ser ikke noe problem i å gjøre det klart til lille Nora kommer ;) Bedre enn at møblene står der enn i en kjeller vel?

Her er vi på leilighetjaktog stresser som bare det for å finne noe innen sommeren!!
Så her har vi ikke begynt med barnerommet ... 
Men hadde det vært mulighet til det så hadde jeg nok starta allerede ja :)

Lillegutt skal få samme æren som storesøster fikk.
Sove på samme rom som oss i allfall det 10 første mnd.

Her blir hun liggende hos oss en god stund først, så noe babyrom steller vi ikke istand ennå ;)

Hvis du vil gjøre det istand nå, så gjør det nå :) Vi skal pusse opp nærmere sommeren. Syns det er deilig å ha klart til før fødselen, i tilfelle man får barn som trenger masse ekstra (kolikk, andre sykdommer).

vi begynner etter påske.. skal legge nytt gulv, male tak, male vegger og sånt, på to rom + arbeidsrom, så det er greit å få begynt :)

Det skal gjøres helt klart som babyrom med unntak av senga.. den blir foreløpig satt på vent - og så får gjestesenga stå der så lenge.. er jo en stund til hun skal bo på eget rom så da stresser vi ikke med å ordne nytt gjesterom før vi må...

Back
Topp