Babyrede

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Er der flere som har brukt/skal bruke Babyrede? Har dessverre vært på Google og der var der en del motstridende informasjon o_O :(

Jeg skal ha babyrede :) snedig den første tiden, tenker jeg

Jeg vil ha babyrede. Har hørt mye forskjellig jeg også, men så er jo alt farlig hvis vi googler lenge nok. Tror det er en god investering og er vell noe av det som kommer til å bli mest bruket. :)

Sniker fra februar :)

Bare sånn til info er som regel disse babynestene veldig små. Min er 7 uker og allerede er det trangt. Har måtte bestille et junior nest som da varer opp til 1 års alder. Så hvis dere vil at det skal vare litt lengre kan det være lurt å bestille i junior med en gang og bare legge en liten dyne oppi i starten :)

Bare sånn til info er som regel disse babynestene veldig små. Min er 7 uker og allerede er det trangt. Har måtte bestille et junior nest som da varer opp til 1 års alder. Så hvis dere vil at det skal vare litt lengre kan det være lurt å bestille i junior med en gang og bare legge en liten dyne oppi i starten :)

Hvor langt er da banynestet som ble så fort lite? :/ er ikke dem noen og 70cm lange?

Hvor bestilte du det da?

De jeg kjenner har brukt det tom 3 mnd, men en kan bruke det lengre om en knytter opp bunnen. Min mor har laget til meg, men bare stoffet kostet 300 kr, så de kan ikke tjene mye på de de som selger til 5-600 kr :o

Skal ikke ha. Men er vel mye fordi jeg ikke ser behovet her i huset. :)

Jeg har lest litt jeg også i forhold til at det kan føre til krybbedød om barnet får nese og munn gravd ned unner kanten og dermed få problemer med å puste. Jeg kommer derfor ikke til å ville bruke det om natten, men mer oppi vugga og i sofaen på dagtid :)

Har aldri hatt babynest. Kjøper ikke denne gangen heller. Men vi har kjøpt drykid ammemadrass, for å: slippe ammesøl i sengen, fin til samsoving, fin til forminsking av sprinkelsengen.
Hadde jo egentlig lyst på babynest men... Mer praktisk for oss med ammemadrassen. Får vi et, bruker jeg det kanskje :)

De jeg kjenner har brukt det tom 3 mnd, men en kan bruke det lengre om en knytter opp bunnen. Min mor har laget til meg, men bare stoffet kostet 300 kr, så de kan ikke tjene mye på de de som selger til 5-600 kr :o

Ja men når du knyter opp nederst vær obs på at bebis kan komme seg ut av nestet. Min er 7-8 uker og jeg våknet en morgen og hun hadde da ålet seg ut av nestet og jeg fant henne nederst i min seng.. Skummelt!

Hvor bestilte du det da?

Jeg bare sendte Mail til en jeg så laget på nett. Og spurte om hun kunne lage et litt større nest. Hun laget både junior nest og tvilling nest. Hadde spart meg litt peng om jeg hadde bestilt det først :) Elsker disse nestene! Så søte og trygge. Nest og BBhug me puta er det jeg har brukt mest <3

Kjøpte sleepyhead til Lille 2014 og det bruktes leeeenge og flittig. Genialt til og ta med på reiser i stede for reiseseng. Ligger i det mellom oss på sofaen og kan nå plassere Lille2016 oppi det også i lekegrinda så ikke Lille2014 kommer til henne. Jeg vil ikke kjøpe sånne ting av sånne som lager det selv pga er litt skeptisk til hvor trygt det er. Derfor ble det kjøpt i babybutikk. Og vi angret slettes ikke på det :) Enkelt og praktisk og dra med seg :)

Kjøpte sleepyhead til Lille 2014 og det bruktes leeeenge og flittig. Genialt til og ta med på reiser i stede for reiseseng. Ligger i det mellom oss på sofaen og kan nå plassere Lille2016 oppi det også i lekegrinda så ikke Lille2014 kommer til henne. Jeg vil ikke kjøpe sånne ting av sånne som lager det selv pga er litt skeptisk til hvor trygt det er. Derfor ble det kjøpt i babybutikk. Og vi angret slettes ikke på det :) Enkelt og praktisk og dra med seg :)

Så faktisk at sleepyhead kommer i forskjellige str :) det er jo perfekt!

Vi skal ha rede. Hadde det med storebror og var super glad i det. Både han og vi. Når han var helt ny og liten la vi det i sprinkelsengen fordi vi syntes den ble såååå stor i forholdt til lille bebisen...

Jeg sydde mitt med oppskrift fra stoff og stil og skal nok sy det neste også.

Har kjøpt to stk jeg.. Først kjøpte jeg sleepyhead og så hadde ei venninne på jobb en nydelig hjemmelaga.. Så kjøpte den også! Tenker å bruke sleepyheaden oppe på soverommet og den hjemmelaga nede i stua på dagtid:)

Back
Topp