Er der flere som har brukt/skal bruke Babyrede? Har dessverre vært på Google og der var der en del motstridende informasjon

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra februar
Bare sånn til info er som regel disse babynestene veldig små. Min er 7 uker og allerede er det trangt. Har måtte bestille et junior nest som da varer opp til 1 års alder. Så hvis dere vil at det skal vare litt lengre kan det være lurt å bestille i junior med en gang og bare legge en liten dyne oppi i starten![]()
Sniker fra februar
Bare sånn til info er som regel disse babynestene veldig små. Min er 7 uker og allerede er det trangt. Har måtte bestille et junior nest som da varer opp til 1 års alder. Så hvis dere vil at det skal vare litt lengre kan det være lurt å bestille i junior med en gang og bare legge en liten dyne oppi i starten![]()
De jeg kjenner har brukt det tom 3 mnd, men en kan bruke det lengre om en knytter opp bunnen. Min mor har laget til meg, men bare stoffet kostet 300 kr, så de kan ikke tjene mye på de de som selger til 5-600 krSniker fra februar
De jeg kjenner har brukt det tom 3 mnd, men en kan bruke det lengre om en knytter opp bunnen. Min mor har laget til meg, men bare stoffet kostet 300 kr, så de kan ikke tjene mye på de de som selger til 5-600 kr![]()
Hvor langt er da banynestet som ble så fort lite? :/ er ikke dem noen og 70cm lange?
Hvor bestilte du det da?
Kjøpte sleepyhead til Lille 2014 og det bruktes leeeenge og flittig. Genialt til og ta med på reiser i stede for reiseseng. Ligger i det mellom oss på sofaen og kan nå plassere Lille2016 oppi det også i lekegrinda så ikke Lille2014 kommer til henne. Jeg vil ikke kjøpe sånne ting av sånne som lager det selv pga er litt skeptisk til hvor trygt det er. Derfor ble det kjøpt i babybutikk. Og vi angret slettes ikke på detEnkelt og praktisk og dra med seg
![]()