Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fulgte med en eller to slike i noe babyklær jeg fikk av søstra mi.. De er vel grei å bruke når ungen er litt større og begynner å sparke av seg dyna på natta kan jeg tenke meg?
Har kjøpt. Ble anbefalt Er førstegangs, så har ikke prøvd! Brukes som sovepose ser jeg for meg. Uten dyne, hvis det ikke er superkaldt! Bra hvis ungen ofte spenner av seg eller drar vekk dyna
Vi har skal brukes fra han er liten så han ikke syns det er ekkelt når han blir større kjekt om man skal på besøk til noen som ikke har sprinkelseng feks, ungen kan ikke dette ut av senga når man er "bunnet" fast også slipper man at ungen kommer seg ut av senga visstnok, så jeg syns det høres genialt ut erfaringer jeg har hørt fra andre altså
Jeg har brukt på sønnen min. En ting er pga at dyna sparkes av når de blir litt eldre - min la seg oppå dyna. Noen små babyer klarer å få dyna over hodet (de vil ha den slik) og da er det farlig pga oksygnmangel og derfor bedre med "sovepose". Jeg måtte også kjøpe en med seler da han lærte seg å reise seg tidlig og ikke klarte å legge seg ned igjen og derfor aldri sovnet.
Men man trenger ikke kjøpe før et eventuelt behov melder seg.
Brukte det på mini da han begynte å snu seg på natta og ikke klarte å snu seg tilbake enda, og våknet på grunn av det. Han klarte ikke snu seg like lett i posen så den var veldig grei en periode.
Vi hadde det til storesøster for hun sparka av seg dyna fra hun ble født,og gjør det fortsatt.Hun fikk fullstendig panikk og ble kjempe varm oppi posen så den ble lagt vekk.Bruker heller ullnattdrakt.Hun er en varm unge tydligvis