Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som mistanken min om at dem stiger sakte er riktig da altså...
Ser ut som mistanken min om at dem stiger sakte er riktig da altså...
Var det på samme urin du tok dem 10dpo?
Vurderer å svi av en digital snart selv om det bare er svake streker på babyplan...
Jeg har alltid fått mye raskere stigning enn di siste to gangene, og di siste to ganene har jeg brukt babyplan. Derfor jeg til slutt måtte spørre om det faktisk kunne være testene...Mener å huske at jeg tok de på samme urin ja.
Må også huske på at stigning er veldig individuelt. De som har veldig rask dobling får jo fortere sterkere streker og viva versa.
Åj, den var ikke sterk til å være 14dpo nei.Her er min 15 dpo. Slo ut på cb digital dagen etter(prøvde ikke digital før det, men hadde sikkert slått ut samme dagen).
Åj, den var ikke sterk til å være 14dpo nei.
Hvilken test er dette?
Jeg har alltid fått tydelig positive tester innen 11dpo. Rett og slett fordi jeg har litt kort luteralfase (12 dager), så hvis graviditeten ikke «setter seg» og øker nok i hcg innen 10-11dpo så er det for sent for min kropp siden den da setter i gang mensen.Det er babyplan. Det her var 15 dpo. Legger ved bilde av 14 dpo her. Frem til 14 dpo var de helt blenda hvite. Heldigvis er jo alt normalt. Er jo ikke alle som får positiv test før ikm, så det er jo naturlig at den første testen er svak tenker jeg![]()

Jeg har alltid fått tydelig positive tester innen 11dpo. Rett og slett fordi jeg har litt kort luteralfase (12 dager), så hvis graviditeten ikke «setter seg» og øker nok i hcg innen 10-11dpo så er det for sent for min kropp siden den da setter i gang mensen.
Men det virker som om mange opplever babyplan sine tester som ganske svake, så nå kjøpte jeg ett par tester fra andre merker for å prøve det heller![]()
Dere som bruker babyplan tidligtester, når blir strekene tydlige? Altså mer enn svake skyggestreker? Er det slik at dem er trege med å få tydelige streker?
og hvor tidlig får dere positiv på CB digital ift babyplan tidligtest?
Jeg fikk ikke tydelig sterk strek før en uke etter IKM (begynnelsen av graviditets uke 6) når jeg var gravidDere som bruker babyplan tidligtester, når blir strekene tydlige? Altså mer enn svake skyggestreker? Er det slik at dem er trege med å få tydelige streker?
og hvor tidlig får dere positiv på CB digital ift babyplan tidligtest?