Babyplan tidlig test. Deres erfaring.

Når streken blir sterk nok uansett så spiller det ingen rolle hvilken test du bruker :) men selvfølgelig kjipt de første dagene man er usikker på om den er positiv :p
Her er min skyggestrek fra i dag. Ikke morgenurin og 7 dpo. Den er kanskje så svak at du ikke ser den. Men det er umulig babystrek uansett om jeg er gravid eller ikke :p
baecf4fedca73a0443fbd251775956d4.jpg
Hvorfor er det umulig? Synes jeg skimter noe der ja:) Man vet aldri;) Håper det slår over å blir skikkelig strek for deg!

Hvorfor er det umulig? Synes jeg skimter noe der ja:) Man vet aldri;) Håper det slår over å blir skikkelig strek for deg!

Tar det ikke mer enn en dag eller to å produsere hcg da? Ja jeg har fortsatt håp og tror det har klaffet denne mnd av en eller annen grunn :p håper du får klar og tydelig positiv test om kort tid! :)

Hvor mange dpo er du forresten? Jeg er 7 i dag. Sist jeg var gravid testet jeg negativt 10 dpo (har utviklet litt bedre streksyn med tiden, så mulig en ultrasvak strek). Fikk svak positiv 12 dpo, men altså ingen tvil :)

Hvor mange dpo er du forresten? Jeg er 7 i dag. Sist jeg var gravid testet jeg negativt 10 dpo (har utviklet litt bedre streksyn med tiden, så mulig en ultrasvak strek). Fikk svak positiv 12 dpo, men altså ingen tvil :)
Jeg er usikker,men mellom 6 å 9 dpo:p Alt er usikkert denne pp:hilarious:

Jeg brukte de forrige PP og fikk en hel haug med skyggestreker. Bruker de ikke igjen.

Jeg har faktisk ikke fått noen skyggestreker med babyplan sine, kunn blenda [emoji25]

Lurer jeg også på, men må jo være produksjon..
Jeg tok denne nå:
IMG_6659.JPG

Økning fra den tidligere ihvertfall.Sinnsykt dårlig om det skal komme sånne streker å så stemmer det ikke! (Nå vet vi jo ikke om det ikke stemmer hos meg,men)
Skal faktisk sende klage hvis det skjer. Å jeg e klager aldri på ting. Eneste er at det kan jo faktisk være kjemisk om jeg likevel får tr.

Jeg tok denne nå:
Vis vedlegget 219815

Økning fra den tidligere ihvertfall.Sinnsykt dårlig om det skal komme sånne streker å så stemmer det ikke! (Nå vet vi jo ikke om det ikke stemmer hos meg,men)
Skal faktisk sende klage hvis det skjer. Å jeg e klager aldri på ting. Eneste er at det kan jo faktisk være kjemisk om jeg likevel får tr.

Whaaat denne er jo positiv vil jeg påstå! :D når kl tok du den og hvor lenge hadde du "spart" på urinen? :o :D

Jeg tok denne nå:
Vis vedlegget 219815

Dette ser da ut som kan være babystrek :D

Wæææ! Håper det!! :woot: Tok den kvart over 8 nå på kvelden. Tror jeg tisset sist sånn i halv 5 tiden ish. Sparte ikke me vilje,så tok ikke tiden:p

Er det sånn at testen blir sterkere på kvelden? Trodde liksom morgenurineb var best...

Dette ser da ut som kan være babystrek :D
Krysser alle fingrene jeg har nå!

Er det sånn at testen blir sterkere på kvelden? Trodde liksom morgenurineb var best...
Trodde også det. Tok en bare for å se om det ble skygge på den også. Men den ble jo tydeligere en før i dag,så det kan jo ikke stemme helt at man bare må bruke morgenurin.
Synes å ha lest at ei annen her inne også fikk best resultat på kvelden.

Krysser alle fingrene jeg har nå!

Trodde også det. Tok en bare for å se om det ble skygge på den også. Men den ble jo tydeligere en før i dag,så det kan jo ikke stemme helt at man bare må bruke morgenurin.
Synes å ha lest at ei annen her inne også fikk best resultat på kvelden.

Ja, det leste jeg også! Så rart! Da tester jeg med kveldsurin i morgen! :p har ingen tro på at jeg får noe utslag på gtest ennå. Også har jeg bare 3-4 strimmeltester igjen, de er ikke tidligtester og vil egentlig spare litt på de :p hehe

Ja, det leste jeg også! Så rart! Da tester jeg med kveldsurin i morgen! :p har ingen tro på at jeg får noe utslag på gtest ennå. Også har jeg bare 3-4 strimmeltester igjen, de er ikke tidligtester og vil egentlig spare litt på de :p hehe
Ja det er jo tydeligvis verdt et forsøk:p Tror jeg blir å ta en til før jeg legger meg bare for å se om det blir likt:p Spørs om jeg får sove,dette gir meg masse adrenalin:woot:

Ja det er jo tydeligvis verdt et forsøk:p Tror jeg blir å ta en til før jeg legger meg bare for å se om det blir likt:p Spørs om jeg får sove,dette gir meg masse adrenalin:woot:

Ja gjør det! :D sååå spennende! Hadde ikke klart å sove jeg heller :p
Viste bildet til mannen. Og han er skeptisk til svake streker, men han sa: oi! Hun er gravid hun! :D

Back
Topp