Babyplan tidlig test. Deres erfaring.

Frozar

Elsker forumet
Novembergull 2017
Marshmallows 2022
Jeg har nå tatt to tester av dette slaget. Å fått svak strek eller skygge på begge to (den siste synes jeg så rosa ut)
Skal jeg ta dette med en klype salt eller pleier disse testene være pålitelige?

IMG_6634.JPG

Føler jeg ser streker over alt for tiden!:wacky:
Tror kanskje jeg må lage en tydetråd,for jeg stoler ikke på meg selv:p

PS: streken ser litt mer rosa å sterkere ut en det bildet viser.

Syntes jeg kan skimte noe, men jeg er litt usikker på fargen. Håper på babystrek!:)

Syntes jeg kan skimte noe, men jeg er litt usikker på fargen. Håper på babystrek!:)
Godt jeg ikke er helt syk i hodet:p Håper på det ja,men litt redd for at disse testene bløffer. Har ikke brukt de før. Mistenker at de gir en del skygger. Men det gjenstår å se om det er økning fremover.
Jeg tok en i dag tidlig når jeg sto opp,så en svaassk strek. Så gikk jeg å la meg igjen uten å drikke eller noe(har fri i dag:happy:) å så tok jeg en igjen når jeg sto opp,og det er den dere ser bilde av. Veldig svak,men den er likevel sterkere en den første jeg tok. Men det kan selvfølgelig være helt tilfeldig:)

Godt jeg ikke er helt syk i hodet:p Håper på det ja,men litt redd for at disse testene bløffer. Har ikke brukt de før. Mistenker at de gir en del skygger. Men det gjenstår å se om det er økning fremover.
Jeg tok en i dag tidlig når jeg sto opp,så en svaassk strek. Så gikk jeg å la meg igjen uten å drikke eller noe(har fri i dag:happy:) å så tok jeg en igjen når jeg sto opp,og det er den dere ser bilde av. Veldig svak,men den er likevel sterkere en den første jeg tok. Men det kan selvfølgelig være helt tilfeldig:)
Det blir spennende å se framover da :D

Ser streken. Ikke godt å si om det er skygge eller babystrek. Men har fått sånne også vært skyggestrek :/

Det blir spennende å se framover da :D
Takk! Ingen tvil om det!:D

Ser streken. Ikke godt å si om det er skygge eller babystrek. Men har fått sånne også vært skyggestrek :/
Det er det jeg er redd for ja. Men takk for svar,er godt å vite realiteten,så man ikke bare stoler blindt på en strek :)

Jo, når du sier det så ser jeg kanskje en kontur av en strek da ja. Men hvilken farge det er på den, aner jeg ikke.

Ta en ny om noen dager, så skal du se at det blir sterkere ;)
Håper det ja:smug:
Følte det så rosa ut. Men det er så vanskelig når det er så små tester:p Tror kanskje jeg må kjøpe forstørrelsesglass:joyful:

Takk! Ingen tvil om det!:D

Det er det jeg er redd for ja. Men takk for svar,er godt å vite realiteten,så man ikke bare stoler blindt på en strek :)

Håper det ja:smug:
Følte det så rosa ut. Men det er så vanskelig når det er så små tester:p Tror kanskje jeg må kjøpe forstørrelsesglass:joyful:

Jeg er veldig dårlig på å se hvilken farge det er, men har ihvertfall hatt den styrken. Kan finne bilde til deg fra forrige på. Krysser fingrene for deg! :)

Her er noen av mine fra forrige pp. Litt dårlige bilder, men.
3aec3930ce9509d8c91ae47749d9191c.jpg
da2491b81fc2e718c3d0d843c74666e9.jpg

Jeg har babyplan staver med 10 i sensitivitet. Fikk ikke engang en skyggestrek. Skulle nesten ønske jeg fikk skyggestrek.

Her er noen av mine fra forrige pp. Litt dårlige bilder, men.
3aec3930ce9509d8c91ae47749d9191c.jpg
da2491b81fc2e718c3d0d843c74666e9.jpg
Den nederste der viser det jo ganske godt på ogo_O Rartat det skal komme så "sterke" streker når det ikke er noe. Fikk du streker på andre type teste i samme pp?

Jeg har babyplan staver med 10 i sensitivitet. Fikk ikke engang en skyggestrek. Skulle nesten ønske jeg fikk skyggestrek.
Åh? Hmm. Rare greier. Jeg blir ikke klok på noe av dette her:rolleyes:
Ja det gir litt ekstra håp når en klarer å se noe. Selv om man er klar over at det sikkert ikke er noe. Blenda er så kjipt.

Den nederste der viser det jo ganske godt på ogo_O Rartat det skal komme så "sterke" streker når det ikke er noe. Fikk du streker på andre type teste i samme pp?

Ja. Rart. Men hadde ingen andre tester da, så ble bare de. Men denne gangen har jeg bestilt noen andre :p

Ja. Rart. Men hadde ingen andre tester da, så ble bare de. Men denne gangen har jeg bestilt noen andre :p
Haha,ja bestiller nok noen andre til neste gang,bare synd at jeg bestilte 20stk:shy: Jaja,har en vanlig billigstrimmel og med høyere følsomhet,så hvis jeg får litt sterker strek i morgen eller dagen etter,så ha jeg den å dobbelsjekke med:) Å en digital,men den venter jeg med til jeg er sikker på at den slår ut:p

Jeg testa med babyplan og vanlig billigstrimmel, og begge viste ca lik styrke på streken.. bestilte vanlig billigstrimmel også da jeg hadde lest at mange hadde fått skyggestrek på babyplan.
Men det er vel bare å fortsette å teste, plutselig blir det sterkere farge:)

Haha,ja bestiller nok noen andre til neste gang,bare synd at jeg bestilte 20stk:shy: Jaja,har en vanlig billigstrimmel og med høyere følsomhet,så hvis jeg får litt sterker strek i morgen eller dagen etter,så ha jeg den å dobbelsjekke med:) Å en digital,men den venter jeg med til jeg er sikker på at den slår ut:p

Når streken blir sterk nok uansett så spiller det ingen rolle hvilken test du bruker :) men selvfølgelig kjipt de første dagene man er usikker på om den er positiv :p
Her er min skyggestrek fra i dag. Ikke morgenurin og 7 dpo. Den er kanskje så svak at du ikke ser den. Men det er umulig babystrek uansett om jeg er gravid eller ikke :p
baecf4fedca73a0443fbd251775956d4.jpg

Back
Topp