Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har oversensitivt streksyn,såSer dessverre ingen strek. Men så er ikke jeg kjent for å ha veldig gode strekøyner heller![]()
Godt jeg ikke er helt syk i hodetSyntes jeg kan skimte noe, men jeg er litt usikker på fargen. Håper på babystrek!![]()
) å så tok jeg en igjen når jeg sto opp,og det er den dere ser bilde av. Veldig svak,men den er likevel sterkere en den første jeg tok. Men det kan selvfølgelig være helt tilfeldigDet blir spennende å se framover daGodt jeg ikke er helt syk i hodetHåper på det ja,men litt redd for at disse testene bløffer. Har ikke brukt de før. Mistenker at de gir en del skygger. Men det gjenstår å se om det er økning fremover.
Jeg tok en i dag tidlig når jeg sto opp,så en svaassk strek. Så gikk jeg å la meg igjen uten å drikke eller noe(har fri i dag) å så tok jeg en igjen når jeg sto opp,og det er den dere ser bilde av. Veldig svak,men den er likevel sterkere en den første jeg tok. Men det kan selvfølgelig være helt tilfeldig
![]()
Jo, når du sier det så ser jeg kanskje en kontur av en strek da ja. Men hvilken farge det er på den, aner jeg ikke.Jeg har oversensitivt streksyn,så
Du ser ikke noe om du zoomer inn heller?
Takk! Ingen tvil om det!Det blir spennende å se framover da![]()
Det er det jeg er redd for ja. Men takk for svar,er godt å vite realiteten,så man ikke bare stoler blindt på en strekSer streken. Ikke godt å si om det er skygge eller babystrek. Men har fått sånne også vært skyggestrek :/
Håper det jaJo, når du sier det så ser jeg kanskje en kontur av en strek da ja. Men hvilken farge det er på den, aner jeg ikke.
Ta en ny om noen dager, så skal du se at det blir sterkere![]()

Takk! Ingen tvil om det!
Det er det jeg er redd for ja. Men takk for svar,er godt å vite realiteten,så man ikke bare stoler blindt på en strek
Håper det ja
Følte det så rosa ut. Men det er så vanskelig når det er så små testerTror kanskje jeg må kjøpe forstørrelsesglass
![]()
Den nederste der viser det jo ganske godt på ogHer er noen av mine fra forrige pp. Litt dårlige bilder, men.![]()
![]()
Åh? Hmm. Rare greier. Jeg blir ikke klok på noe av dette herJeg har babyplan staver med 10 i sensitivitet. Fikk ikke engang en skyggestrek. Skulle nesten ønske jeg fikk skyggestrek.
Den nederste der viser det jo ganske godt på ogRartat det skal komme så "sterke" streker når det ikke er noe. Fikk du streker på andre type teste i samme pp?
Haha,ja bestiller nok noen andre til neste gang,bare synd at jeg bestilte 20stkJa. Rart. Men hadde ingen andre tester da, så ble bare de. Men denne gangen har jeg bestilt noen andre![]()
Jaja,har en vanlig billigstrimmel og med høyere følsomhet,så hvis jeg får litt sterker strek i morgen eller dagen etter,så ha jeg den å dobbelsjekke medHaha,ja bestiller nok noen andre til neste gang,bare synd at jeg bestilte 20stkJaja,har en vanlig billigstrimmel og med høyere følsomhet,så hvis jeg får litt sterker strek i morgen eller dagen etter,så ha jeg den å dobbelsjekke med
Å en digital,men den venter jeg med til jeg er sikker på at den slår ut
![]()