Babyplan test? Positiv test? Skyggestrek?

Annemor93

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Har noen erfaringer med babyplan sine tester?

Jeg Googlet og skjønte at de kanskje har lett for å gi skyggestreker?

:anyone

Er skyggestreker rosa? Jeg har hørt skyggestreker er svakere og grålige ?

Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg hadde ikm uke 4. Jeg følte jeg meg så rar forrige uke, men så kom tr for fult med alt som hører til natt til mandag men varte kun i to dager.

Fikk babyplan strimmeltestene i posten i dag og tok en kun for å teste og da dukket denne streken opp etter bare noen minutter og ble bare stekere som minuttene gikk:wideyed:

Det var veldig vanskelig å få et godt bilde men streken er rosa og ikke så svak når man ser på den.
_20180125_194046.JPG

_20180125_195647.JPG

Jeg skjønner ingenting :wideyed:
Jeg fikk tr, veldig mye også med vanlig klumper (beklager informasjonen *knis)

Tulletest eller i "beste fall" kjemisk kanskje?

Jeg tviler sterkt på at en liten spire har klart å klamre seg fast ettersom det så ut som livmoren ga slipp på alt den hadde:(
Hmm... Det hørtes jo ikke helt bra ut for en eventuell spire nei :confused: Men det har jo skjedd merkeligere ting enn det! Ville tatt en ny test om et par dager. Lykke til :)

Jeg har fått skygge. Men dette er babystrek [emoji16]

Testen kan ikke være så positiv nå hvis du blødde ut på mandag... Tror nok du burde sjekke dette nærmere hos legen.:)

Jeg skjønner ingenting :wideyed:
Jeg fikk tr, veldig mye også med vanlig klumper (beklager informasjonen *knis)

Tulletest eller i "beste fall" kjemisk kanskje?

Jeg tviler sterkt på at en liten spire har klart å klamre seg fast ettersom det så ut som livmoren ga slipp på alt den hadde:(
Kan få blødning og alilavell være gravid. Dra til legen og mål HCG i blodet. Så får du sett en eventuell stigning om du er redd for at noe har skjedd. Testen din er i hvertfall veldig klar på at det var utslag på graviditet.

Hmm... Det hørtes jo ikke helt bra ut for en eventuell spire nei :confused: Men det har jo skjedd merkeligere ting enn det! Ville tatt en ny test om et par dager. Lykke til :)
Takk:) Jeg får ta ny test neste uke tenker jeg, så jeg kan se om det er tull eller kansje gått veien :confused004

Kan få blødning og alilavell være gravid. Dra til legen og mål HCG i blodet. Så får du sett en eventuell stigning om du er redd for at noe har skjedd. Testen din er i hvertfall veldig klar på at det var utslag på graviditet.

Ja kansje jeg skal gjøre det, men det er vel meget lite man kan gjøre om kroppen ordnet opp i noe :(
Jeg får vente og ta en ny test neste uke:)

Dette er i hvert fall ikke skyggestrek og ikke er den særlig svak heller :) Jeg ville best om HCG-måling hos lege på grunn av blødningene, så får du et sikkert svar.

Ja kansje jeg skal gjøre det, men det er vel meget lite man kan gjøre om kroppen ordnet opp i noe :(
Jeg får vente og se
En ny test vil ikke gi så mye utslag tror jeg med det første. Etter det jeg har forstått så har man HCG lengre i urinen enn blodet.

Dette er i hvert fall ikke skyggestrek og ikke er den særlig svak heller :) Jeg ville best om HCG-måling hos lege på grunn av blødningene, så får du et sikkert svar.

Jeg syntes den var ganske svak til å i så fall skulle være i uke 4 om man skal måle seg med andre her inne :angelic: *knis

Men ja, kanskje jeg skal ta en måling hos fastlegen neste uke. Jeg skal vente og ta en ny test så får jeg ta alt som det kommer:)

Jeg syntes den var ganske svak til å i så fall skulle være i uke 4 om man skal måle seg med andre her inne :angelic: *knis

Men ja, kanskje jeg skal ta en måling hos fastlegen neste uke. Jeg skal vente og ta en ny test så får jeg ta alt som det kommer:)
Ser en del som har fått positiv på digital som har hatt svakere strek en det der :D så kan være litt dårlige med fargestoff! Greier du å vente helt til neste uke med ny test? :rolleyes::wideyed:

Back
Topp