AlleGodeTingErSeks❤️ 10❤️12❤️20❤️21❤️24❤️ Novemberbarna 2021 Maisløyfene 2024 24 Jan 2024 #21 PrøverÅblimamma123 skrev: Hmm.. kanskje jeg skal prøve det imorgen 8 dpo idag skjønner du gleder deg til det ! Langt på vei ? Klikk for å utvide … 24+5. men begynner bli sliten allerede. Ja du får prøve
PrøverÅblimamma123 skrev: Hmm.. kanskje jeg skal prøve det imorgen 8 dpo idag skjønner du gleder deg til det ! Langt på vei ? Klikk for å utvide … 24+5. men begynner bli sliten allerede. Ja du får prøve
guttemamma5 Glad i forumet 24 Jan 2024 #22 Isond skrev: Er på 6 eller 7dpo. Føles som det blir negativ test om noen dager. Ingen symptomer. Hvordan går det med deg? Klikk for å utvide … Jeg heier på deg!!! Her går det bra, er 16 uker i morgen. Tiden har stått stille, men også rast forbi. Om det gir mening
Isond skrev: Er på 6 eller 7dpo. Føles som det blir negativ test om noen dager. Ingen symptomer. Hvordan går det med deg? Klikk for å utvide … Jeg heier på deg!!! Her går det bra, er 16 uker i morgen. Tiden har stått stille, men også rast forbi. Om det gir mening