Babyplan.no og levering

Mamma1992

Betatt av forumet
Jeg bare lurer på en ting ang levering fra babyplan.no og helthjem :)

Har akkurat flyttet til en blokk, leverer de da i postkassen eller utenfor døren? Og bestilte idag, når kan jeg forvente å få det?
Utålmodig.no :p

Jeg pleier å få den levert i postkassa, kan være ulik praksis rundt i landet da. Hører noen får pakke etter 2 dager mens andre etter 3 uker (spørs hvor øde man bor)

Last edited:
Jeg fikk min i postkassen! Første gang jeg bestilte kom det etter 2 dager, mens neste gang tok det over en uke. Kommer an på hvor heldig man er med Bring tror jeg :D

Får i postkasse. Har fått veldig raskt tidligere, men denne gangen tok det over en uke. Her leveres posten annenhver dag.

Får i postkassa. Noen ganger tar det 4 dager, andre ganger 7-8 dager:)

Jeg vurderer å legge inn første ordre fra babyplan, men er i tvil: strimmel eller stav? Om jeg har tolket rett er det samme greia inni, bare at strimmel må dyppes og stav kan man tisse rett på?

Jeg vurderer å legge inn første ordre fra babyplan, men er i tvil: strimmel eller stav? Om jeg har tolket rett er det samme greia inni, bare at strimmel må dyppes og stav kan man tisse rett på?

Du må tyde like mye uansett hvilken du velger av de to. Og det blir dyrt i lengden når man er prøver :P så jeg kjøper alltid strimler og Evt digitale som jeg kan bruke på de dagene med høyest LH stigning.

Du må tyde like mye uansett hvilken du velger av de to. Og det blir dyrt i lengden når man er prøver :p så jeg kjøper alltid strimler og Evt digitale som jeg kan bruke på de dagene med høyest LH stigning.

Jeg er ganske ny på dette, LH stigning er under eggløsning? Kan eggløsningstest brukes som graviditetstest mener du? *føler meg blond*...

Tyding av streker er no’ herk, har brukt Metode tidlig gTest fra apotek, men ser det er en hekt annen pris på nett (babyplan).

Bestilte på fredag. Ennå ikke sendt:shifty:

Jeg er ganske ny på dette, LH stigning er under eggløsning? Kan eggløsningstest brukes som graviditetstest mener du? *føler meg blond*...

Tyding av streker er no’ herk, har brukt Metode tidlig gTest fra apotek, men ser det er en hekt annen pris på nett (babyplan).

LH stigning er under eggløsning ja :) dersom du vil være litt økonomisk, men samtidig sikker så burde du teste med strimmel test frem til du begynner å få grei stigning på dem, og så ta digital test fra da og frem til eggløsning :)

Tror det er best å bruke graviditetstest dersom du tester etter hCG, selv om dette også kan slå ut på eggløsningstester :)

Er sykt mye å sette seg inn i, så anbefaler deg å google og lese mye om det du lurer på :)

Lykke til! ❤️

Så kjedelig... Forresten, den kom der reklamen kommer, ikke i søppelposten. Har gmail, så vet ikke om du også har sånn? Veldig rart om den er ikke er sendt hvertfall!

Jeg formulerte meg feil. Sto den var sendt fredag, men posten har ennå ikke mottatt noen pakke:confused005

Back
Topp