Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg vurderer å legge inn første ordre fra babyplan, men er i tvil: strimmel eller stav? Om jeg har tolket rett er det samme greia inni, bare at strimmel må dyppes og stav kan man tisse rett på?
Du må tyde like mye uansett hvilken du velger av de to. Og det blir dyrt i lengden når man er prøverså jeg kjøper alltid strimler og Evt digitale som jeg kan bruke på de dagene med høyest LH stigning.

Er du sikker? Jeg bestilte igår og den ble sendt idag. Men leveringsbekreftelsen kom i søppelpostenBestilte på fredag. Ennå ikke sendt![]()
Er du sikker? Jeg bestilte igår og den ble sendt idag. Men leveringsbekreftelsen kom i søppelposten![]()
Så kjedelig... Forresten, den kom der reklamen kommer, ikke i søppelposten. Har gmail, så vet ikke om du også har sånn? Veldig rart om den er ikke er sendt hvertfall!Ja, ikke noe i søppelpost![]()
Jeg er ganske ny på dette, LH stigning er under eggløsning? Kan eggløsningstest brukes som graviditetstest mener du? *føler meg blond*...
Tyding av streker er no’ herk, har brukt Metode tidlig gTest fra apotek, men ser det er en hekt annen pris på nett (babyplan).
Så kjedelig... Forresten, den kom der reklamen kommer, ikke i søppelposten. Har gmail, så vet ikke om du også har sånn? Veldig rart om den er ikke er sendt hvertfall!

Ååå.... Så kjipt!Jeg formulerte meg feil. Sto den var sendt fredag, men posten har ennå ikke mottatt noen pakke![]()
Ååå.... Så kjipt!
Heldigvis trenger jeg det ikke før om en ukes tid, så lurt jeg bestilte i GOD tid
Det har skjedd meg og, den dukka bare opp i poskassa denJeg formulerte meg feil. Sto den var sendt fredag, men posten har ennå ikke mottatt noen pakke![]()