Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bestilt fra ditt apotek, men har ikke hentet ennå![]()
Hvordan får man pakken fra Rimi? Kupong på nettet?Jeg har vært å henta fra Rimi... Mest fordi den forsvinner nå så man må gjøre det med en gang hvis man ønsker den... Men tenker å bestille flere lenger ut i svangerskapet... Liker de her pakkene jeg![]()
Hvordan får man pakken fra Rimi? Kupong på nettet?
Bestilte en fra RIMI nå siden de forsvinner. Resten venter jeg nok med nærnere termin![]()
Veldigt synd att de var bara via Facebook Har ikkjw Facebook eg :-(Tips: om rimi er lagt ned hos dere (sånn som der jeg bor) så kan dere skrive til Rimi på facebook siden deres å få rimipakken tilsendt i posten![]()
Prøv å sende dem en mailVeldigt synd att de var bara via Facebook Har ikkjw Facebook eg :-(
Jukset litt og fylte inn tidlig dato på RIMI for å være sikker å få pakken. Eller er det jo som regel 3 måneder før.Venter litt jeg også... Er jo ikke noe vits siden en ikke får henta de, men morro å se litt da...
Fikk pakke fra libero for noen uker siden for svangerskapet som endte i abort i april. Selv om jeg slettet det fra min profil så har det tydeligvis ikke blitt registrert i deres system. Var litt kjedelig egentlig å få en påminnelse plutselig, men får trøste meg med at jeg får dobbelt opp fra dem.
Jo, men den bestilles via libero klubben. Får svar på om alt er bra først etter uke 12, men det ser mer lovende ut enn sist gang ihvertfall.Uff, det hørtes ikke noe kjekt ut da
Men denne gangen går det jo bra så da kan du bruke den nå, pluss få en til som du sier![]()
Men libero sin... Er det ikke den som du henter på Kiwi?
Jo, men den bestilles via libero klubben. Får svar på om alt er bra først etter uke 12, men det ser mer lovende ut enn sist gang ihvertfall.
UL er 16 oktober så håper vi får endelig svar da, eller blir det ny UL 21 oktober.Krysser fingrene for deglangt igjen til uke 12?