Babypakker

Vana

Flørter med forumet
Vet at mange butikker har "gratis" babypakker man kan hente ut. Fikk beskjed om at jeg kunne bestille fra apotek 1 i dag, og tror kanskje Barnas hus og Libero har også?

Har noen her hentet? Eller vet dere om flere/om de er verdt det?

Hentet kiwi sin i går. Gulpeklut, tørre servietter, våtservietter (3 pakker ibfprskjellige størrelser), bleiepakke str 2 fra vilje, liten bleiepakke fra Liverpool, bind og truseinnlegg, ammeinnlegg.
Hentet fra rema forrige uke. Ammeinnlegg, bleier str 1, salve, baby shampoo og, tørre servietter, våtservietter og vaskemiddel.

Her er en fin oversikt: https://babypakker.no/babypakker

Vet at mange butikker har "gratis" babypakker man kan hente ut. Fikk beskjed om at jeg kunne bestille fra apotek 1 i dag, og tror kanskje Barnas hus og Libero har også?

Har noen her hentet? Eller vet dere om flere/om de er verdt det?
Kiwi, Apotek 1 og REMA 1000 sine er gode (eller var i hvertfall det i 2024, regner med de enda er det). Får masse utstyr man har bruk for som bleier, truseinnlegg, ammeinnlegg, babyolje, osv. Mener vi også fikk tåteflaske og/eller smokk hos Apotek 1.

Jeg har nå fått tak i babypakker fra babycare (måtte betale frakt), kiwi, rema 1000 og apotek 1. Jeg kan ta å legge ut bilder når jeg har åpnet de, så de som ikke har hentet får se :happy:

Back
Topp