Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er veldig bra! (I hvert fall for 2 år siden). Babyolje, flere pk bleier, salver, wipes etc etcRema1000 og Kiwi har, men vet ikke hvordan de er..
Kiwi, Apotek 1 og REMA 1000 sine er gode (eller var i hvertfall det i 2024, regner med de enda er det). Får masse utstyr man har bruk for som bleier, truseinnlegg, ammeinnlegg, babyolje, osv. Mener vi også fikk tåteflaske og/eller smokk hos Apotek 1.Vet at mange butikker har "gratis" babypakker man kan hente ut. Fikk beskjed om at jeg kunne bestille fra apotek 1 i dag, og tror kanskje Barnas hus og Libero har også?
Har noen her hentet? Eller vet dere om flere/om de er verdt det?
Ser at denne er utsolgt, og at de ikke blir å lage flereSkofus har ogsåfikk en ball og et par antiskli-sokker sist gang
![]()
hva har de fjernet fra 2024?Enig at di er verdt å hente. Men apotek 1 var bedre i 24 enn nå. Men fine forde da
Flaske var. Ikke smokk. Husker bare jeg syns den var veldig bra sist. Ikke dårlig nå altså, men ser det er litt forskjellhva har de fjernet fra 2024?håper de fremdeles har smokk og flaske!
Bare sniker fra august, for tror det da varierer fra apotek til apotek. Jeg fikk både mam-flaske, mam nyfødtsmokk og avent-flaske, veldig fornøydhva har de fjernet fra 2024?håper de fremdeles har smokk og flaske!
Åå håper jeg får smokk. Har hørt den er inni den ene flasken, sånn at den er litt gjemt. Krysser for det!Flaske var. Ikke smokk. Husker bare jeg syns den var veldig bra sist. Ikke dårlig nå altså, men ser det er litt forskjell
Ja det var det med 24 barnet. Lå ikke der inni denne gangen i min pakkeÅå håper jeg får smokk. Har hørt den er inni den ene flasken, sånn at den er litt gjemt. Krysser for det!
Jeg henta i går. Lå smokk oppi mam flaskaÅå håper jeg får smokk. Har hørt den er inni den ene flasken, sånn at den er litt gjemt. Krysser for det!

Samme herJeg henta i går. Lå smokk oppi mam flaska![]()
Takk for du legger ut . Kan se at vi fikk akkurat det sammeVis vedlegget 487589
Rema 1000
Vis vedlegget 487591
Kiwi
Vis vedlegget 487592
Apotek 1 - ingen smokk her heller
Vis vedlegget 487593
Babycare - måtte betale frakt. Fikk 6 smoothieposer i den pakken
Vis vedlegget 487594
Liberoklubben