Jeg vet ikke. Så det aldri i appen, men i en mail som jeg fikk fra Preglife.Er denne koden borte? Finner den ikke i preglife appen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke. Så det aldri i appen, men i en mail som jeg fikk fra Preglife.Er denne koden borte? Finner den ikke i preglife appen..
Sånn går det når jeg er så treg. Burde ha slått til da jeg så det. Kanskje på tide å sette seg inn i alt av baby ting. Alt føles så lenge til.Luen er uansett utsolgt
Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Men nei, det får holde med én gang per sted for min del.Dere som har partner, får dere de til å hente også?
Hehe, ja! Han spurte meg i sta også sa jeg at han kan ta på REMA for der er han jo selv men de andre blir liksom litt mye.Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Men nei, det får holde med én gang per sted for min del.
Libero har en liten velkomstgave ogsåDa var alle babypakkene kommet i hus tror jeg, har hentet på Rema, Kiwi, Skoringen, Apotek1 og luen på nøstebarn
Ja det stemmer, den glemte jeg, men har fått den i hus ogsåLibero har en liten velkomstgave også
Skoringen har en. Syntes den var finNå har jeg vært å hentet kiwi, Rema og apotek 1 sine babypakker!!! Og plutselig ble liksom dette svangerskapet mer ekte Har og kjøpt vaskeprodukter til å vaske babytøy, så føler at jeg nærmer meg å forberede ting nå
Men, er det flere babypakker man kan hente ut som er uten bindinger og annet tull?
Fikk en ordrebekreftelse fra "KIWI Lillego' Startpakken" med én gang, og hentet den noen dager senere.Tok det lang tid før det ble registrert at dere kunne hente Kiwi-pakken? Jeg har prøvd å registrere den flere ganger, men mottar aldri mld/Mail på at den er registrert. Og jeg har vært innom to ulike Kiwi butikker to ulike dager og jeg får ikke hentet ut…
Nei, har bare hentet én fra hvert sted.Noen som har hentet en banypakke et sted to ganger? Altså at partner/annen person har hentet en gang ekstra for deg?
Vi har hentet dobbelt opp alle steder bortsett fra SkoringenNoen som har hentet en banypakke et sted to ganger? Altså at partner/annen person har hentet en gang ekstra for deg?
Bare står så klart på apotek 1 sin "Familen får kun bestille en BabyBox® pr. barn."Vi har hentet dobbelt opp alle steder bortsett fra Skoringen
Jeg har også hentet dobbelt opp av alt bortsett fra skoringen. Mamma lasta ned apotek 1 appen og jeg gikk inn å hentet med hennes telefon. Forskjellig apotek enn der jeg hentet første gang. Vurderer å få mannen min til å gjøre det samme på kiwi selvom jeg har 2 bokser alleredeBare står så klart på apotek 1 sin "Familen får kun bestille en BabyBox® pr. barn."
Så er så usikker der..