Babypakker

Luen er uansett utsolgt :lurking:

Virkelig imponert over størrelsen på pakken fra Apotek1! Kjekt å få prøve forskjellige produkter i forskjellige merker også, så er det lettere å vite hva man vil fortsette å bruke/kjøpe.

Jeg mangler Rema, men har fortsatt en måned på meg mht når jeg bestilte.

Nå har jeg vært å hentet kiwi, Rema og apotek 1 sine babypakker!!! :smiley-bounce016 Og plutselig ble liksom dette svangerskapet mer ekte:joyful: Har og kjøpt vaskeprodukter til å vaske babytøy, så føler at jeg nærmer meg å forberede ting nå :p

Men, er det flere babypakker man kan hente ut som er uten bindinger og annet tull?

Hentet fra Rema i går, så nå har jeg alle jeg hadde tenkt. :)

Nå har jeg vært å hentet kiwi, Rema og apotek 1 sine babypakker!!! :smiley-bounce016 Og plutselig ble liksom dette svangerskapet mer ekte:joyful: Har og kjøpt vaskeprodukter til å vaske babytøy, så føler at jeg nærmer meg å forberede ting nå :p

Men, er det flere babypakker man kan hente ut som er uten bindinger og annet tull?
Skoringen har en. Syntes den var fin :)

Noen som har hentet en banypakke et sted to ganger? Altså at partner/annen person har hentet en gang ekstra for deg?

Tok det lang tid før det ble registrert at dere kunne hente Kiwi-pakken? Jeg har prøvd å registrere den flere ganger, men mottar aldri mld/Mail på at den er registrert. Og jeg har vært innom to ulike Kiwi butikker to ulike dager og jeg får ikke hentet ut…:shy:

Tok det lang tid før det ble registrert at dere kunne hente Kiwi-pakken? Jeg har prøvd å registrere den flere ganger, men mottar aldri mld/Mail på at den er registrert. Og jeg har vært innom to ulike Kiwi butikker to ulike dager og jeg får ikke hentet ut…:shy:
Fikk en ordrebekreftelse fra "KIWI Lillego' Startpakken" med én gang, og hentet den noen dager senere.

Er du Kiwi Pluss-medlem? Tror det er et kriterium.

Noen som har hentet en banypakke et sted to ganger? Altså at partner/annen person har hentet en gang ekstra for deg?
Nei, har bare hentet én fra hvert sted.

Bare står så klart på apotek 1 sin "Familen får kun bestille en BabyBox® pr. barn."
Så er så usikker der..
Jeg har også hentet dobbelt opp av alt bortsett fra skoringen. Mamma lasta ned apotek 1 appen og jeg gikk inn å hentet med hennes telefon. Forskjellig apotek enn der jeg hentet første gang. Vurderer å få mannen min til å gjøre det samme på kiwi selvom jeg har 2 bokser allerede :smiley-ashamed004

Back
Topp