Babypakker

Nobuko

Blir kjent med forumet
Juliknøttene 2022
Vil bare tipse om å hente ut babypakker. Jeg har vært og hentet fra Rema1000 og Apotek1. Skal også hente fra Kiwi, men må bare finne en butikk som har inne :woot:

Som førstegangs har vi ikke peiling på hva vi trenger av utstyr, men tenker at det å få noen ting gratis, som bleier og våtservietter, gir oss en OK start ;)
 
Vil bare tipse om å hente ut babypakker. Jeg har vært og hentet fra Rema1000 og Apotek1. Skal også hente fra Kiwi, men må bare finne en butikk som har inne :woot:

Som førstegangs har vi ikke peiling på hva vi trenger av utstyr, men tenker at det å få noen ting gratis, som bleier og våtservietter, gir oss en OK start ;)

Oh det må jeg hente ut! Men lurer på, har du bestilt direkte via butikken eller via babypakker.no?
 
Oh det må jeg hente ut! Men lurer på, har du bestilt direkte via butikken eller via babypakker.no?

babypakker.no har link til den enkelte butikk sine nettsider, så det er egentlig litt hipp som happ hva man gjør.

Kan være greit å vite at man på Rema1000 må ha Æ-appen og plukke med seg tingene selv fra butikkhyllene, på Apotek1 må man registrere seg og godta å motta en del reklame fra tredjeparter, og på Kiwi må man være trumf-medlem :wideyed:
 
babypakker.no har link til den enkelte butikk sine nettsider, så det er egentlig litt hipp som happ hva man gjør.

Kan være greit å vite at man på Rema1000 må ha Æ-appen og plukke med seg tingene selv fra butikkhyllene, på Apotek1 må man registrere seg og godta å motta en del reklame fra tredjeparter, og på Kiwi må man være trumf-medlem :wideyed:

Såg bare at apotek 1 var fortsatt via babypakker eller spnn når jeg trykka innpå. Og en måtte godta å bli med i liberoklubb og apotek1 medlemsklubb. I tillegg sto det en lan avhandling om at en kunne få epost, sms og tlf om eventuelle tilbud fra babybox eller noe sånt. Det er ikke jeg så gira på :bag:

Trodde forresten at kiwi hadde krav om å bli pluss medlem der også? Men jaja, det er ikke det verste sånn sett
 
Nå vet jeg ikke om det er like ille fortsatt, men da jeg fikk førstemann tok jeg i mot flere slike pakker. Resultatet ble 3 år med selgere på døren og telefon, samt post om diverse produkter, leker og alt mulig annet relatert til småbarn. Den erfaringen gjorde at jeg droppet å ta i mot dette til andremann, og tror ikke jeg gjør det denne gangen heller. Bare greit å vite at det kan hende dere gir tillatelser til "spam" over lengre tid om dere plukker opp slike pakker.

Edit: Jeg har forøvrig kikket litt på vilkårene til noen av disse pakkene nå, og går inn for å ta i mot Kiwi og Rema sine. De ser ut til å mest omhandle egen bedrift, og ikke så mye annet.
 
Last edited:
Nå vet jeg ikke om det er like ille fortsatt, men da jeg fikk førstemann tok jeg i mot flere slike pakker. Resultatet ble 3 år med selgere på døren og telefon, samt post om diverse produkter, leker og alt mulig annet relatert til småbarn. Den erfaringen gjorde at jeg droppet å ta i mot dette til andremann, og tror ikke jeg gjør det denne gangen heller. Bare greit å vite at det kan hende dere gir tillatelser til "spam" over lengre tid om dere plukker opp slike pakker.

Edit: Jeg har forøvrig kikket litt på vilkårene til noen av disse pakkene nå, og går inn for å ta i mot Kiwi og Rema sine. De ser ut til å mest omhandle egen bedrift, og ikke så mye annet.


Off ja det høres ut som en skikkelig plage, derfor jeg også revurderer. Får se om det kommer opp det samme om man går via butikken direkte. Har ikke sjekket det ut enda
 
Nå vet jeg ikke om det er like ille fortsatt, men da jeg fikk førstemann tok jeg i mot flere slike pakker. Resultatet ble 3 år med selgere på døren og telefon, samt post om diverse produkter, leker og alt mulig annet relatert til småbarn. Den erfaringen gjorde at jeg droppet å ta i mot dette til andremann, og tror ikke jeg gjør det denne gangen heller. Bare greit å vite at det kan hende dere gir tillatelser til "spam" over lengre tid om dere plukker opp slike pakker.

Edit: Jeg har forøvrig kikket litt på vilkårene til noen av disse pakkene nå, og går inn for å ta i mot Kiwi og Rema sine. De ser ut til å mest omhandle egen bedrift, og ikke så mye annet.

Jeg fikk også en del spam sist gang, men jeg avregistrerte meg som medlem med en gang, så det varte ikke så lenge. Nå har jeg henta fra apotek 1, og da har jeg samtykket til å bli medlem av blant annet liberoklubben. De sender mye spam, men det er bare å avregistrere seg når man vil :)
 
Nå vet jeg ikke om det er like ille fortsatt, men da jeg fikk førstemann tok jeg i mot flere slike pakker. Resultatet ble 3 år med selgere på døren og telefon, samt post om diverse produkter, leker og alt mulig annet relatert til småbarn. Den erfaringen gjorde at jeg droppet å ta i mot dette til andremann, og tror ikke jeg gjør det denne gangen heller. Bare greit å vite at det kan hende dere gir tillatelser til "spam" over lengre tid om dere plukker opp slike pakker.

Edit: Jeg har forøvrig kikket litt på vilkårene til noen av disse pakkene nå, og går inn for å ta i mot Kiwi og Rema sine. De ser ut til å mest omhandle egen bedrift, og ikke så mye annet.

Og selv om det høres fancy ut å få masse gratis: det er og blir produktprøver og når alt kommer til alt opplevde jeg at de 2 år senere ligger ubrukt. Masse plastikksøppel. Vi fant våre produkter raskt og resten har siden da ligget der. Som et symbol på at jeg solgte email, adresse og tlfnr til firmaer som bil tjene penger på reklame mot meg og familien - og 80% av det jeg fikk i betaling går rett i søpla…
 
Sniker

Jeg fikk første i 2020 og hentet ut pakke fra rema, kiwi og apotek1. Har ikke slitt med reklame, telefonselgere eller lignende. Epost går jo rett i søppelpost så ser det ikke.

I senere tid lønner det seg også å være medlem i apotek1 for da får man billigere engangakluter/våtservietter etc, og babypakken dems er ganske bra. Jeg hentet ut en ny i forrige uke og selv om innholdet ikke er direkte det samme som for to år siden var det med masse kuponger og gavekort til andre steder (f.eks viaplay, jollyroom etc) :)
 
  • Liker
Reactions: HCS
Har hentet alle pakkene for noen mnd siden, og ikke fått noe irriterende reklame. Jeg er reservert mot telefonsalg, så det får jeg ikke uansett. Epost kan man melde seg av, så dette er ikke et større problem enn man gjør det til :)

Æ-appen lønner det seg å ha pga bleietilbud og andre tilbud, apotek1 har masse fine tilbud via appen, og det er lurt å ha kiwi pluss og få trumf poeng hver gang man handler på kiwi (og andre steder som har trumf).

Syns de tre pakkene var vedlig bra, så anbefaler å hente dem ut!
 
  • Liker
Reactions: HCS
-sniker fra junigruppa-
Angående babypakker så kan både mor og far hente ut hver sin pakke. Iallfall apotek1 og Rema1000. Kan også det på Kiwi hvis man har hver sin Trumfkonto. Og ikke glem gratis bleiebøtte hos barnashus :happy:
 
-sniker fra junigruppa-
Angående babypakker så kan både mor og far hente ut hver sin pakke. Iallfall apotek1 og Rema1000. Kan også det på Kiwi hvis man har hver sin Trumfkonto. Og ikke glem gratis bleiebøtte hos barnashus :happy:
På apotek1 står det maks en per husstand. Men hvordan skal de sjekke det uansett?
 
Noen som får hentet ut kiwi sin babypakke?

Bor på sørlandet og har spurt på flere forskjellige kiwi butikker nå i over en mnd, men ingen får de inn.... Kupongen min går ut i slutten av juli og er redd for at jeg ikke får pakka hvis ingen får den inn snart.
 
Jeg har hentet fra Kiwi :)
 
Jeg har gitt opp, men ser at flere i junigruppa har fått ut sin. Tror jeg har samlet nok bleier nå da uansett. Er ikke så veldig lenge de bruker str. 1 ihvertfall. Ihvertfall ikke om man får en baby på 3,5+ :)
 
Noen som får hentet ut kiwi sin babypakke?

Bor på sørlandet og har spurt på flere forskjellige kiwi butikker nå i over en mnd, men ingen får de inn.... Kupongen min går ut i slutten av juli og er redd for at jeg ikke får pakka hvis ingen får den inn snart.

Bor i Viken og fikk hentet ut for noen uker siden omsider! .. Men hvis det er noe trøst så var den ikke så veldig bra :angelic: Syns både rema og apotek1 sin var bedre:joyful:
 
Bor i Trøndelag og fikk hentet ut min i starten av juni. Var tomt da jeg var innom første gang, men spurte en av dem som jobbet der om når de fikk inn mer... Da sa de at de bare fikk et par pakker hver gang, med levering to ganger i uka, selv om de prøver å bestille større antall enn det. Fikk tips om når jeg burde dra innom for å ha bra mulighet for å rekke å få en pakke, og det funka altså:shy:
 
Noen som får hentet ut kiwi sin babypakke?

Bor på sørlandet og har spurt på flere forskjellige kiwi butikker nå i over en mnd, men ingen får de inn.... Kupongen min går ut i slutten av juli og er redd for at jeg ikke får pakka hvis ingen får den inn snart.
Du kan jo prøve å ringe til Trumf kundeservice og høyre om dei kan utsette utløpstida på kupongen? Eller så kan du sikkert prøve å bestille ein kupong til når den du har går ut.
 
Back
Topp