Babypakker

Er skeptisk til disse gratis pakkene. Blir jo medlem både her og der, for ikke å snakke om at dem ringer og mailer til krampa tar dem.. mas og styr. Bedre å kjøpe tingene selv, alle har vel råd til det? Folk blir jo heltķ spinnville tullinger når noe er gratis.........
Eneste medlemskapet som har irritert meg er enten her inne eller apotek1.fekk brev og telefoner fra goboken, heilt til eg bestilte startpakken der, da ble det stille. Hadde tenkt å bli med i goboken uansett altså [emoji28]

Er skeptisk til disse gratis pakkene. Blir jo medlem både her og der, for ikke å snakke om at dem ringer og mailer til krampa tar dem.. mas og styr. Bedre å kjøpe tingene selv, alle har vel råd til det? Folk blir jo heltķ spinnville tullinger når noe er gratis.........
Er allerede kiwi pluss-medlem, og har Æ-appen. Var bare apotek1 jeg ikke har medlemskap i. Det er uansett så mye spam-mail at å slette en ekstra mail i ny og ned tenker jeg går helt fint [emoji28] De har jo også en del gode tilbud relatert til barn om man er medlem, så det er jo bare et pluss [emoji106]
Syns det er gøy å hente ut slike pakker jeg, og man får jo ting man har bruk for [emoji1]

Jeg var og hentet pakker fra kiwi, rema og apotek1 i dag. Gøy med gratisting og å ha 70 bleier i hus e jo en grei start! :) Litt overrasket over at ingen av pakkene hadde sink eller babyolje, som jeg trodde var litt sånn basic babyting. Også fikk jeg fire pakker våtservietter og en såpe, og det trodde jeg var sånt man ikke skulle bruke.

Er ikke så vanskelig å melde seg ut i etterkant heller om man faktisk synes det blir travelt med reklamen. Hos meg går det inn på en egen reklame mappe i e-posten. Og jeg synes det kan være greit å å inn der i ny og ne og se etter gode tilbud på ting jeg trenger:-)

Jeg har meldt meg ut av apotek1 igjen, mens æ og kiwi pluss er jeg uansett medlem av :) Men har jo skrudd av alt av reklame og push-notifications, så merke ikke noe til det.

Jeg var og hentet pakker fra kiwi, rema og apotek1 i dag. Gøy med gratisting og å ha 70 bleier i hus e jo en grei start! :) Litt overrasket over at ingen av pakkene hadde sink eller babyolje, som jeg trodde var litt sånn basic babyting. Også fikk jeg fire pakker våtservietter og en såpe, og det trodde jeg var sånt man ikke skulle bruke.
Jeg trodde også man skulle få litt stellekremer osv.. Var kun apotek1 som sendte med bittesmå prøver fra mustella og bephanten
Var vel med en babyolje fra rema?
Ellers syns jeg det går mye i våt-og våtservietter og bleier [emoji28]

Jeg trodde også man skulle få litt stellekremer osv.. Var kun apotek1 som sendte med bittesmå prøver fra mustella og bephanten
Var vel med en babyolje fra rema?
Ellers syns jeg det går mye i våt-og våtservietter og bleier [emoji28]
Jeg fikk en såpe fra Rema, ikke olje. Hadde jeg vært pakkeansvarlig hadde sent med prøver på olje heller, det er ihvertfall det jeg ser de fleste kilder anbefaler i stedet for såpe på babyer?

Veldig fint med prøver på bleier, nå har vi litt å teste ut og
finne ut hva vi foretrekker!

Jeg fikk en såpe fra Rema, ikke olje. Hadde jeg vært pakkeansvarlig hadde sent med prøver på olje heller, det er ihvertfall det jeg ser de fleste kilder anbefaler i stedet for såpe på babyer?

Veldig fint med prøver på bleier, nå har vi litt å teste ut og
finne ut hva vi foretrekker!
Anbefales olje generelt, da det er mer skånsomt for huden og gir mer fukt, såpe kan jo tørke ut huden...

Greit å få prøvd litt forskjellige bleier ja [emoji1]

Back
Topp