Babypakker

Mammaatil1

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Kjenner at jeg begynner å bli utålmodig ift å hente ut alle disse gratis babypakkene! [emoji85]
Har bestilt Rema sin, og apotek 1 sin, men har jo hørt at man ikke kan hente de ut før 3 måneder før termin.

Men i apotek 1-appen har den kommet opp som en kupong, og det ser ut som jeg kan hente den? Noen som vet? [emoji28]
Screenshot_20180626-173319.png
Screenshot_20180626-173314.png

Når regner de tre måneder? Jeg er 6 mnd på vei nå, 26+2, så da er det på en måte 3 mnd igjen :smiley-bounce012 eller regner de liksom at siden jeg har termin 3.10 kan jeg hente tidligst 3.7?

Når regner de tre måneder? Jeg er 6 mnd på vei nå, 26+2, så da er det på en måte 3 mnd igjen :smiley-bounce012 eller regner de liksom at siden jeg har termin 3.10 kan jeg hente tidligst 3.7?
Tror nok det er slik de regner ja.
Men det ser jo ut som om jeg kan hente den?

Jeg har hentet fra Name it, og bestilt fra Skoringen. Venter med de andre til jeg er sikker på at jeg får hentet.

Wohoo... jeg passet på å «skrive litt feil» termindato, jeg. Orker ikke å drasse rundt etter babypakker i 3. semester. Magen er allerede stoooor og ryggen blir verre og verre... så jeg tror jeg henter de asap. :)

Wohoo... jeg passet på å «skrive litt feil» termindato, jeg. Orker ikke å drasse rundt etter babypakker i 3. semester. Magen er allerede stoooor og ryggen blir verre og verre... så jeg tror jeg henter de asap. :)
Haha det var lurt [emoji16]

Vet det er flere som har gjort det [emoji1] Er litt rar sånn der jeg skjønner du, redd for å bli "oppdaga" [emoji23]
Fikk henta ut Apotek 1 idag da, var ikke så spennende altså, men det er gratis, så skal ikke klage [emoji1][emoji122]

Vet det er flere som har gjort det [emoji1] Er litt rar sånn der jeg skjønner du, redd for å bli "oppdaga" [emoji23]
Hehe, ja, jeg følte meg litt rampete når jeg skrev 1 september som termindato. Men derimot.... magen min kunne lurt hvem som helst til å tro at termin var enda tidligere :)

Fikk henta ut Apotek 1 idag da, var ikke så spennende altså, men det er gratis, så skal ikke klage [emoji1][emoji122]

Hva fikk du i pakken?

Pakken til nameit - det står at de sender ut mail om henting en mnd før termin... Vet av flere som har hentet den allerede. Er det flere som har bestilt fra nameit som ikke har fått mail ennå? Begynner å lure på om jeg må kontakte dem:oops:

Pakken til nameit - det står at de sender ut mail om henting en mnd før termin... Vet av flere som har hentet den allerede. Er det flere som har bestilt fra nameit som ikke har fått mail ennå? Begynner å lure på om jeg må kontakte dem:oops:
Jeg bestilte den med en gang de lanserte den, og fikk melding ca en uke etter.

Kanskje de har gjort om på det fordi så mange hentet tidlig i graviditeten?

Jeg fikk også hente Name IT pakken ca en uke etter den ble bestilt. Hos meg havnet den i reklamemappen på Gmail, så jeg klarte å slette den. Så når jeg ikke hadde hørt noe, sjekket jeg i mappen for slettet Mail og der lå den :joyful:

Jeg fikk også hente Name IT pakken ca en uke etter den ble bestilt. Hos meg havnet den i reklamemappen på Gmail, så jeg klarte å slette den. Så når jeg ikke hadde hørt noe, sjekket jeg i mappen for slettet Mail og der lå den :joyful:

Det var det jeg også trodde, men finner den ikke under slettet mail heller. Bestilte samme dag den ble lansert, så synes det er litt rart at "alle andre" har fått, og ikke jeg:oops:

Oi, måtte sjekke og jeg fikk visst e-post fra name it for fire uker siden om at pakken var klar til henting innen tre uker. Gud, så teit, jeg trodde jo de ikke sendte ut før en måned før fødsel så jeg har ikke sjekket junk-mailen min.

Æsj da, har jo til og med vært å handlet der en del forrige uke. Kan man bestille ny hvis man ikke rakk å hente? :P

Oi, måtte sjekke og jeg fikk visst e-post fra name it for fire uker siden om at pakken var klar til henting innen tre uker. Gud, så teit, jeg trodde jo de ikke sendte ut før en måned før fødsel så jeg har ikke sjekket junk-mailen min.

Æsj da, har jo til og med vært å handlet der en del forrige uke. Kan man bestille ny hvis man ikke rakk å hente? :P
Oi, så leit [emoji28] Hør med de, på mail, facebook eller i butikk. Det ordner seg sikkert [emoji106]

Er skeptisk til disse gratis pakkene. Blir jo medlem både her og der, for ikke å snakke om at dem ringer og mailer til krampa tar dem.. mas og styr. Bedre å kjøpe tingene selv, alle har vel råd til det? Folk blir jo heltķ spinnville tullinger når noe er gratis.........

Jeg er allerede medlem av kiwi pluss og Æ på rema, så tror ikke det utgjør noe særlig forskjell om jeg bestiller babypakke derfra :)

Back
Topp