Babypakker

Cadillac

Forumet er livet
August 2018
Sommerfuglene
For gravide og nybakte mødre finnes det jo med ett et lite vell av babypakker der ute, mange gratis. Tenkte vi kunne ha en tråd på det, med evt tips og erfaringer hvis noen har hentet ut slike pakker før.

Flere av disse kan ikke hentes ut før mellom 3 mnd før og 3 mnd etter fødsel, mens andre kan.

Jeg har allerede bestilt pakken til Apotek 1 og Skoringen, og skal i allefall benytte meg av Kiwi og Rema 1000 også, samt at jeg lurer litt på den stellevesken med innhold til under 300,-.

Her er en link til en samlet oversikt over mange såkalte babypakker:
http://babypakker.no/

I tillegg har også Skoringen en babypakke som kan bestilles mot 60,- i frakt her:
https://babypakke.skoringen.no/

Vet du om flere som tilbyr pakker og/eller har linker, legg dem gjerne inn her.

For gravide og nybakte mødre finnes det jo med ett et lite vell av babypakker der ute, mange gratis. Tenkte vi kunne ha en tråd på det, med evt tips og erfaringer hvis noen har hentet ut slike pakker før.

Flere av disse kan ikke hentes ut før mellom 3 mnd før og 3 mnd etter fødsel, mens andre kan.

Jeg har allerede bestilt pakken til Apotek 1 og Skoringen, og skal i allefall benytte meg av Kiwi og Rema 1000 også, samt at jeg lurer litt på den stellevesken med innhold til under 300,-.

Her er en link til en samlet oversikt over mange såkalte babypakker:
http://babypakker.no/

I tillegg har også Skoringen en babypakke som kan bestilles mot 60,- i frakt her:
https://babypakke.skoringen.no/

Vet du om flere som tilbyr pakker og/eller har linker, legg dem gjerne inn her.
Kan den på apotek1 og skoringen hentes allerede?

Stellevesken?

Kan den på apotek1 og skoringen hentes allerede?

Apotek 1 kan bestilles nå, og så blir kupongen aktiv i app innen for tidsrommet på +/- 3 mnd. Du får bekreftelse på e-post og SMS.

Skoringen sin pakke kan bestilles og hentes nå når den ankommer din valgte butikk, ja.

Fikk på melding at Skoringen kunne ta opptil 3 uker, men jeg bestilte i går og har allerede fått sporingsvarsel fra Posten om at pakken er på vei.

Fikk på melding at Skoringen kunne ta opptil 3 uker, men jeg bestilte i går og har allerede fått sporingsvarsel fra Posten om at pakken er på vei.

Fikk ikke til å bestille hjem jeg [emoji28]

Fikk ikke til å bestille hjem jeg [emoji28]

Du får ikke bestilt hjem nei, den leveres og må hentes på den butikken du velger, hvis du har noe i nærheten. Jeg må til Mandal, men det er en koselig tur jeg gjerne tar uansett. Men du får sporingsvarsel selv om den sendes til butikk slik at du vet når du kan hente og slipper bomtur.

Hmm, noen måte å få forumet til å automatisk minne meg på denne tråden om 2 måneder? (Reddit har en sånn !RemindMe-funksjon.)

Du får ikke bestilt hjem nei, den leveres og må hentes på den butikken du velger, hvis du har noe i nærheten. Jeg må til Mandal, men det er en koselig tur jeg gjerne tar uansett. Men du får sporingsvarsel selv om den sendes til butikk slik at du vet når du kan hente og slipper bomtur.

Ah, da er jeg med ;)

Hmm, noen måte å få forumet til å automatisk minne meg på denne tråden om 2 måneder? (Reddit har en sånn !RemindMe-funksjon.)

Niks. Eller; ikke hva jeg vet. Men jeg kan minne deg på det når jeg får kupongen fra Apotek 1 ;)

Har registrert meg hos Apotek 1, kan vel hente ut i slutten av mai. Tenkte å få tak i den frå Rema 1000 også, rundt samme tida. Kiwi er dessverre eit stykke unna. Får sjå om vi skal forbi ein når eg er litt lenger på vei..

Skal ihvertfall hente den på kiwi. Får jo med stelleveske i den pakken :) og har tjuvkikka i lillego eskene. Gleder meg på å få en slik eske [emoji173]️

Jeg skal ha den på Kiwi og Rema100, har bestilt fra Apotek1 men tar gjerne imot flere tips. <3

Skal ihvertfall hente den på kiwi. Får jo med stelleveske i den pakken :) og har tjuvkikka i lillego eskene. Gleder meg på å få en slik eske [emoji173]️

Du får ikke med stelleveske lenger

Bleier skjeer bind og våtservietter. muligens bleiekort. Det jeg husker i farta, men kan prøve å sjekke på lørdag når jeg skal jobbe.

Bleier skjeer bind og våtservietter. muligens bleiekort. Det jeg husker i farta, men kan prøve å sjekke på lørdag når jeg skal jobbe.

Men du snakket om stellevesken, regner med du jobber på kiwi? Er den ikke helt borte? De sa jo ifm ny pakke fra lillego’ at stellevesken ble borte. Så har liksom bare tenkt kiwi (lillego’), apotek1 og Libero jeg :)

Libero pakka er vel helt borte. Ble vel erstattet med lillego.

Trudde fortsatt at stelleveska var med, Men kan ta feil der.

Back
Topp