Babypakker

På Barnas hus må man i alle fall registrere kontaktinformasjon og melde seg på et nyhetsbrev. Dette kan man vel helt sikkert melde seg av etter at man har fått bøtta da, men hvorvidt man aldri mer blir kontaktet med reklame derfra vet jeg ikke sikkert. Uansett tror jeg hovedgrunnen til at man får disse bøttene gratis, er at man da kommer tilbake til butikken for å kjøpe poser. Og disse tar de seg antagelig rimelig godt betalt for, uten at jeg har gått prisene etter i sømmene.

Vi hadde ikke bleiebøtte sist, brukte bare en vanlig søppelbøtte.

Ja, det er klart at de tjener sikkert rimelig gode penger på posene til disse bøttene. Men jeg tenkte det kunne være artig å prøvd allikevel når man først kan få en sånn bøtte :)

Ja, det er klart at de tjener sikkert rimelig gode penger på posene til disse bøttene. Men jeg tenkte det kunne være artig å prøvd allikevel når man først kan få en sånn bøtte :)

Et eller annet er det de tjener på i alle fall, for de gir de garantert ikke bort for å være greie hehe. Men som noen andre skriver så kan man sikkert bruke andre og rimeligere poser oppi nøttene også :-)

Et eller annet er det de tjener på i alle fall, for de gir de garantert ikke bort for å være greie hehe. Men som noen andre skriver så kan man sikkert bruke andre og rimeligere poser oppi nøttene også :-)

Jeg gir det er forsøk så får vi se om jeg går over til noe annet eller ikke etterhvert ;-)

Back
Topp