Når er det vi kan hente de gratispakkene? Eller er der noen som allerede har hentet kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heje. Haster jo ikkje for å sei d sånnVet ikke om de nekter deg det om du kommer nå... Er jo lov å prøve...
Jeg har hentet mammabox. Fra barnashus. Den var veldig fin syns jeg![]()
Har dere tips til flere pakker enn apotekene som er nemnt, libero og rimi sine?
Åh. Ble positivt overaska vi. Fikk til og med nattdrakt i pakken. Men så ut til at det var en eldre versjon vi fikk da.Syns det var utrolig lite i den... Ble litt skuffa jegsyns fra sist at de andre pakkene hadde mye mer innhold...
![]()
Fikk kun gulpeklut og en smokk... Pluss en håndkrem til meg, sommernummeret til kk og en prøve på vaskepulver... Syns det var litt kjipt... Sto det skulle være body bla da jeg bestilte den, men det var det ikke...Åh. Ble positivt overaska vi. Fikk til og med nattdrakt i pakken. Men så ut til at det var en eldre versjon vi fikk da.
Såpass. Vi og fikk gulpeklut, smokk, nattøy, håndkrem, en stor pakke våtservietter, kakelys, masse prøver på kremer og vaskepulver og et KK i tillegg til endel andre brosjyrer...Fikk kun gulpeklut og en smokk... Pluss en håndkrem til meg, sommernummeret til kk og en prøve på vaskepulver... Syns det var litt kjipt... Sto det skulle være body bla da jeg bestilte den, men det var det ikke...