babypakker

fjellgeita2016

venter en liten januarskatt
Januarskatter 2015
Når er det vi kan hente de gratispakkene? Eller er der noen som allerede har hentet kanskje?

Står vel at de kan hentes 3 mnd før til 3 mnd etter fødsel. Men libero og Rimi sine må du vente med til du får tilsendt "hentelapp". Sist kom de ganske nærme termin :)

Vet ikke om de nekter deg det om du kommer nå... Er jo lov å prøve...

:)

Hehe... Nei... Men når jeg tenker meg om kan jeg hente mine om 1,5 uke! Er helt utrolig hvor fort tiden går! :)

Jeg fikk Mail fra barnashus at jeg bare kunne komme å hente gratis bleiebøtte nå :D !

Jeg har hentet både fra jobb (vitusapotek) og fra apotek 1 :) ingen som spurte hvor langt jeg var på vei :) bruker ikke være så nøye på det på jobb heller :) så du kan nok trygt hente om du vil :D

Har dere tips til flere pakker enn apotekene som er nemnt, libero og rimi sine?

Jeg har hentet mammabox. Fra barnashus. Den var veldig fin syns jeg:)

Syns det var utrolig lite i den... Ble litt skuffa jeg :( syns fra sist at de andre pakkene hadde mye mer innhold... :)

Har dere tips til flere pakker enn apotekene som er nemnt, libero og rimi sine?

I det gratis bam bladet jeg fikk av jm var det et gavekort på gratis body (newbie) fra kappahl og 25% på et kjøp på kappahl :)

Ellers kan man like mam og bambino på Facebook og få gratis mam smokk og bambino skje :)

Vet ikke om flere store pakker enn de to apotekpakkene, Rimi, libero og mammabox... :)

Åh. Ble positivt overaska vi. Fikk til og med nattdrakt i pakken. Men så ut til at det var en eldre versjon vi fikk da.
Fikk kun gulpeklut og en smokk... Pluss en håndkrem til meg, sommernummeret til kk og en prøve på vaskepulver... Syns det var litt kjipt... Sto det skulle være body bla da jeg bestilte den, men det var det ikke...

Fikk kun gulpeklut og en smokk... Pluss en håndkrem til meg, sommernummeret til kk og en prøve på vaskepulver... Syns det var litt kjipt... Sto det skulle være body bla da jeg bestilte den, men det var det ikke...
Såpass. Vi og fikk gulpeklut, smokk, nattøy, håndkrem, en stor pakke våtservietter, kakelys, masse prøver på kremer og vaskepulver og et KK i tillegg til endel andre brosjyrer...

Back
Topp