babypakker

Har heller ikke fått Rimi, jeg bestilte den 4 mai "/ trudde den kom med engang jeg :p har dere fått Libero? Eller vet når den kommer ca :)?

Har verken fått fra libero eller rimi, tror ikke de sender ut før det nærmer seg termin. På rimi så sto det at lappen ikke ble sendt før uke 27, og nå er vi i uke 22 eller noe slikt?

Fikk pallen fra BAM i går, den var bra altså, fikk en deilig body fra H&M og greier!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Arg.. jeg husker ikke hvilke pakker jeg har bestilt.
Men har vært og hentet de to fra apotek 1 og vitusapotek.
Fikk en boks i posten for veeeeldig lenge siden, men husker ikke hvor det var fra.
Venter på pakke fra Rimi.
Tror også jeg venter på pakke fra Libero, har hvertfall meldt meg inn der...

Den BAM pakken så veldig lik ut den jeg fikk for veeeeldig lenge siden, men jeg fikk ikke noen body....... men den smokkesnora og boka fikk jeg...

Fikk pallen fra BAM i går, den var bra altså, fikk en deilig body fra H&M og greier!

Jeg fikk fra bam i går, og den var dårlig. Smokkesnor, en sprøyte og en dårlig bok..

Det fikk ikke vi. Fikk en smokk og vaskemiddel samt en billett til noe familiecruise vi...

Jeg fikk fra bam i går, og den var dårlig. Smokkesnor, en sprøyte og en dårlig bok..

Samme som oss. Bestilte til far også og i hans var det billett til cruise samt det samme "dårlige" greiene ;)

Jeg fikk også fra BAM i går. Donald-smokkesnor, reklame, vaskemiddel og tre bleier eller noe sånt. Hm. Ikke noe smokk eller body her gitt!

Kan man bestille i fars navn også? :P

Venter en liten gutt 25. juli <3

Da har jeg hentet Libero startboksen på Kiwi. Fikk hente lapp i posten i dag :)
1369400718954.jpg

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fikk også fra BAM i går. Donald-smokkesnor, reklame, vaskemiddel og tre bleier eller noe sånt. Hm. Ikke noe smokk eller body her gitt!

Kan man bestille i fars navn også? :p

Venter en liten gutt 25. juli <3

Jeg gjorde det og det gikk ;)

Back
Topp