Babypakker

Spire90

Gift med forumet
jentene i juni13
Hvilke babypakker anbefaler DU?

Jeg har bestilt/skrevet ut/hentet fra:

Libero (men ikke fått enda)
Apotek 1 - Hentet og veldig, veldig fornøyd med innholdet! Masse fint! Bla.a tåteflaske, smokk, gavekort på body, reflekser, kremer.
Vitus Apotek - Bestilt, men ikke hentet på apoteket enda.
Rimi - Får lapp i posten 3 uker før termin.
MAM (lik dem på facebook - få 1 gratis smokk! Har likt, men ikke fått noen smokk enda ;) )

Er det noen gratispakker du anbefaler? :)

Jeg bestilte en fra Bam, var ikke så mye oppi den, men den kom 3 dager etter at jeg bestilte den, i posten :) har også bestilt fra libero, prøvde og bestille fra vitus apotek, men fikk ikke til :/

Hentet Babybox fra Pampers på Apotek 1 idag, strålende fornøyd! Anbefales :)

Hmm, spisesmekke, smokkesnor, antibac gel, prøve på vaskemiddel, en bok som inneholdt masse spørsmål og svar fra en jordmor, også husker jeg ikke mer :p
Og et par bleier tror jeg - var heller ikke så imponert over den. Apotek 1 sin derimot var veldig bra!

Skal hente Vitus sin neste uke, også ser jeg frem til å få Rimi sin. Ei venninne (som tar keisersnitt i dag :D) sa det var veldig mye oppi den, så de hadde bleier og våtservietter for laaaang tid fremover ;)

Fint! Det er 4 uker til jeg kan hente Rimipakken da :) Man får den 3 uker før termin, sant? Sånn lapp i posten.
Da tror jeg ikke jeg gidder å bestille fra Bam?

Jeg tenker å hente Vitus Apotek sin i løpet av et par dager, så da får jeg se om jeg er fornøyd med innholdet da ;)

Ikke gjort noe jeg, bestiller dere på nettsidene deres ?

Hmm, spisesmekke, smokkesnor, antibac gel, prøve på vaskemiddel, en bok som inneholdt masse spørsmål og svar fra en jordmor, også husker jeg ikke mer :p
Stemmer det. Fikk den i dag. Av en eller annen grunn sendte de to pakker til meg. Men det var så lite oppi, at jeg ikke orket å spørre om det var feil :)
apotekpakkene er hentet for en liten stund siden, bare for å fylle stellebordet :)

Hentet pakken fra Libero idag jeg.. fikk bleiekort til bruk på kiwi, en liten pakke med bleier, våtservietter, bind, ammeinnlegg, en krem, en liten bamse og noen brosjyrer med forskjellig info om libero..

Libero sin kommer det også hentelapp på i posten? Har bestilt tror jeg =)

Fikk en konvolutt fra libero med hentelapp og bleiekort, og så var det bare i hente den på kiwi..

Har ikke bestillt noe denne gangen :p
Ble skikkelig skuffa av rimi pakka sin sist gang.
Kjenner det ikke er et must å hente gratis ting denne gangen ;)

Hihi ler av mitt surrete hode :)
Jeg henta pakke på apotek 1 men ble skikkelig skuffa da jeg ikke fikk kupong på gratis body fra lindex. Jeg googla pakkene litt og oppdaga at jeg ikke hadde vært på apotek 1 i det hele tatt, men på vitus :p jeg var ikke klar over at de hadde pakker på vitus engang. Så da bar det avgårde til apotek 1 (rett apotek denne gang) og fikk meg en pakke til :)

Har bestilt/skrevet ut fra vitusapotek og apotek1 og fra Bam. Prøvde meg på Libero,men fant ikke ut hvor jeg skulle bestille..?

Åh, hehe.. jeg skal hente fra vitus apotek på onsdag tenker jeg.
Venter på libero og rimi og MAM!!

Jeg har hentet fra apotek 1, vitus apotek og fått fra bam! Apotek1 sin var kjempefin syns jeg ! De 2 andre ikke så spennende.. Venter også på fra Rimi og Libero :) Var veldig fornøyd med Rimi sin for 4 år siden ihvertfall :)

Back
Topp