Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bleiebøtten hentet jeg også i dag... Den kan hentes fra 3 mnd før terminHentekortet kommer i posten, så må man hente pakken på en eller annen rimi butikkKan man få bleiebøtten allerede?
Vi var super fornøyd når vi bruke samme til Mina. Men den burde ikke stå direkte på varmekabler.Bleiebøtten hentet jeg også i dag... Den kan hentes fra 3 mnd før termin
noen som har erfaring med den?
Vi får jo tilbud om å kjøpe refill til 100,- avslag, men jeg takka nei, da jeg har hørt så forskjellige meninger om bøtta.. Vil gjerne teste den ut først, og refillene koster jo mer enn selve bøtta!
Er fotoknudsen gått konk? .... Blæh....
Koselig med alle disse babypakkene. Fikk i hus Apotek1 sin i dag og bleiebøtta fra BarnasHus)
videre er det VitusApotek og så kommer vel RIMI sin i posten etterhvert?! ... Eller det "hentekortet"?!
Jeg fikk ihvertfall ikke den beskjeden. Men er det noen som har fått med toalettvesken fra Vitusapoteket? Jeg gjorde det.Jeg fikk beskjed om at jeg måtte handle for over en viss sum for å få med stelleteppet hos Vitusapotek..
Er jeg alene om å få den beskjeden? :S