Babypakke fra rema 1000.

Bkno8387872

Andre møte med forumet
Hei! De andre stedene jeg har henta babybox, så har j bare vist fram bestillingsbekreftelse på pakke, og mottatt pakken. I dag når j skulle hente på rema, viser jeg fram bekreftelsen på at jeg har bestilt. De sier at de må finne navnet mitt på lista, men finner d altså ikke. Så forteller jeg at det er vel slik at dette er noe dere har inne, og dere ser at jeg har bekreftelse. D hjalp tydeligvis ikke. Flere som har henta på rema, som veit åssen dette fungerer der?
 
Du må bestille på nettet, velge din butikk og vente i 4-5 dager før du kan hente pakken :) de har ett system som gjør at navnet kommer opp hvis du har gjort det riktig.
 
Du må bestille på nettet, velge din butikk og vente i 4-5 dager før du kan hente pakken :) de har ett system som gjør at navnet kommer opp hvis du har gjort det riktig.

Ja d var slik j gjorde d, og da fikk j et referansenummer på mail. Får gå inn å prøve på nytt da
 
Henta min på mandag å er kjempe fornøyd med innholdet :D fikk sånn kvittering på melding inn på telefon så bare viste jeg meldinga i kassa ;-) Men får man hentelapp i posten eller på mail av babypakken fra Libero?
 
Kupper tråden, men jeg har hentelapp på Rimi. Rimi er jo omgjort mange steder til Bunnpris. Er det fremdeles mulig å hente ut pakke på de som fremdeles er Rimi? Noen som har prøvd? Et stykke til Rimi butikk her så gidder ikke ta turen med mindre det går. Jeg kan jo alltids ringe da:)
 
Kupper tråden, men jeg har hentelapp på Rimi. Rimi er jo omgjort mange steder til Bunnpris. Er det fremdeles mulig å hente ut pakke på de som fremdeles er Rimi? Noen som har prøvd? Et stykke til Rimi butikk her så gidder ikke ta turen med mindre det går. Jeg kan jo alltids ringe da:)
Jeg fikk hentet på Rimi og har sett at Rimi hos oss har pakker stående bak kassa fortsatt. Men har hørt at endel av butikkene er tomme, så det lønner seg nok å ringe først hvis det er litt langt unna så du unngår bomtur :)
 
Må få rota meg til å hente den der rema pakka jeg også. Glemte den når jeg handlet der igår...!! Reiste dit kun for å hente den, og når jeg først var der kunne jeg jo handle litt også liksom.. Handlet og gikk! Doh!!
 
Kupper tråden, men jeg har hentelapp på Rimi. Rimi er jo omgjort mange steder til Bunnpris. Er det fremdeles mulig å hente ut pakke på de som fremdeles er Rimi? Noen som har prøvd? Et stykke til Rimi butikk her så gidder ikke ta turen med mindre det går. Jeg kan jo alltids ringe da:)
Leste i stad at de har sluttet pga overgang til Coop, men at de som har fått hentelapp kan ta turen innom nærmeste butikk og hente. Men du kunne risikere at de var gått tom, og da får de ikke inn fler.. :/
 
Back
Topp