Tja, kort om meg selv.
Er en konemor på 32 år, mamma til en gutt, bonusmamma til 2 "voksne ungdommer", bosatt i Nordland og gift med gubbeluren min på snart 45 år. Vi har vært gift i snart 4 år, vært prøvere i 7 år og mistet noen ganger kan man si. Hadde helt ærlig egentlig lagt dette med barn på hylla, både jeg og mannen. Men så var mensen forsinket, og vi køddet jo med at den kommer garantert så fort man tar den der testen
Ser ikke sånn ut nå gitt. For inni magen min spirer og gror det 

Nå er det bare for oss å krysse alt man har for at "lille" blir værende og vokser seg stor og sterk. "Lille" er svært ønsket fra begges sider, selv om vi tenkte på helt andre ting enn akkurat det å få barn for øyeblikket.
Er en konemor på 32 år, mamma til en gutt, bonusmamma til 2 "voksne ungdommer", bosatt i Nordland og gift med gubbeluren min på snart 45 år. Vi har vært gift i snart 4 år, vært prøvere i 7 år og mistet noen ganger kan man si. Hadde helt ærlig egentlig lagt dette med barn på hylla, både jeg og mannen. Men så var mensen forsinket, og vi køddet jo med at den kommer garantert så fort man tar den der testen

Nå er det bare for oss å krysse alt man har for at "lille" blir værende og vokser seg stor og sterk. "Lille" er svært ønsket fra begges sider, selv om vi tenkte på helt andre ting enn akkurat det å få barn for øyeblikket.

Er så trøtt!!! Men husker iallefall på Folat tabbisen sånn utpå dagen, når jeg ser meg i speilet 
Bare skikkelig uvirkelig ennå. Men regner med at når man har vært på TUL så går det kanskje mer opp for oss. Mannen skal bli med. Tror han er like spent som jeg. Om ikke mer. 
Men det er verdt det, hvis det er det som skal til for at lille skal holde seg, så får det bli sånn 
Er litt glad i søtt merker jeg, godt det finnes søte frukter som gir naturlig sukker. Hadde skikkelig mye lyst på junkfood idag, så vi stakk innom Burger King, og det var jo omtrent himmelsk jo