Babyoljer

hmm....ikke bra at de reklamerer for noe produktene ikke kan stå for, men bra noen undersøker dette da.
Noen som har erfaring på produkter som man kan bruke? Tenker da på oljer å ha i badevann:)

Vi har brukt Dr Greve her i huset. Aner ikke om den er "best", men vi har vært fornøyde med hele den serien :-)

Brukte ikke babyolje sist og kommer ikke til å bruke det nå. Bruker heller kokosolje. Synes egentlig det meste det står baby foran er noe unødvendig tull.

Ja, økologisk og kaldpresset. Kokosolje er helt supert og har mange bruksområder! Bare å Google.

Takk for svar, det skal jeg lese om:) bra man kan dele erfaringer med hverandre. Dette blir vårt første barn, så har lite erfaring med spedbarn og babyer;)

Min lillemann ble født godt over termin og var rimelig tørr i huden. Brukte kanskje en spiseskje babyolje i badevannet og det hjalp. Det var den vanlige Natusan.

Jeg brukte mest olivenolje, men da må man tåle at ungen lukter pasta. :p Synes vel egentlig at babyoljer er noe tull. Spesielt når de teit nok reklamerer med at de inneholder så og så mye rapsolje osv. Hallo? De fleste har vel ren rapsolje på kjøkkenet, og trenger ikke kjøpe en som er blandet ut med dårlige raffinerte mineraloljer, helt i små flasker og overpriset? Kjøper man en vegetabilsk olje godkjent som mat, så slipper man å lure på hva den inneholder også.

Back
Topp