Baby'ns kjønn?

AngelAlice

Flørter med forumet
Noen her som fikk vite kjønn i uke 13+6???:-) Eller før?:-) er 12 uker nå å skal til ul igjen 15/8:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fikk vite det når jeg var 13 uker sist ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Åååå♡ da håper jeg jeg og mannen er like heldige som dere:-)

Fikk vite nå når jeg var 12+6 <3

Oj! Jeg skal på ul uke 13, kanskje ser de det da?

Jeg var på ul i dag 12+5 og hun ville ikke prøve å se engang :p

♡ Februar 2015 ♡

Var også på ul idag 13+0, sa det var for tidlig å se.. Det er egentlig greit, vet at de ofte kan ta feil så tidlig. Men blir spennende å se om det stemmer for dere som har fått vite :)

Da hadde jeg blitt kjempe sur:-@

Var kjedelig men bedre å vente til oul og være enda mer sikker :) er ikke så lenge til :D

♡ Februar 2015 ♡

Jeg har aldri fått vite kjønn før oul. Har ikke tenkt over det da heller. Det har liksom ikke vært det viktigste med ultralydene ;) Jeg skal på ul 12+3. Kommer ikke til å spørre om det en gang. Men om alt ser bra ut på tidlig ul og også oul vil jeg gjerne vite det på oul. :) Fokuset er ikke på kjønn før jeg vet om jeg har et friskt foster inni der ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har aldri fått vite kjønn før oul. Har ikke tenkt over det da heller. Det har liksom ikke vært det viktigste med ultralydene ;) Jeg skal på ul 12+3. Kommer ikke til å spørre om det en gang. Men om alt ser bra ut på tidlig ul og også oul vil jeg gjerne vite det på oul. :) Fokuset er ikke på kjønn før jeg vet om jeg har et friskt foster inni der ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hva betyr oul???^^

Vi fikk vite at vi mest sannsynlig venter en jente sa vi var på ul i uke 12+6 :-) Så får vi se om det stemmer når vi skal på den ordinære ul'en. Men hu sa at hu var ganske sikker, så får vi se.

Termin 30. januar 2015❤️

Back
Topp