Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser det er en del diskusjoner ang. hvor trygt dette er. Vårt hadde relativt harde kanter i en type form som tilsa at det skulle vært tilnærmet umulig å bli kvelt i kanten der. Jeg var mer bekymret i vogn og seng med pose og dyneVi brukte også babynest mye og lenge! Baby fant skikkelig roen i det og var så fint å kunne ta det med seg over alt. Det lå i sofaen, i sengen mellom oss, hos andre osv. Vårt kunne man åpne opp, så brukte det i 6-7 måneder og som en ekstra trygghet for baby når vi byttet til sprinkelseng![]()
Jeg ser det er en del diskusjoner ang. hvor trygt dette er. Vårt hadde relativt harde kanter i en type form som tilsa at det skulle vært tilnærmet umulig å bli kvelt i kanten der. Jeg var mer bekymret i vogn og seng med pose og dyne![]()
Takk for svar! Kva babynest brukte du?
men voksi sitt babynest er både romslig og har harde kanter samt fast madrass. Ville kjøpt det om vi først skulle hatt noe Samme erfaring her og det var meg hun spurteIkke meg du spørmen voksi sitt babynest er både romslig og har harde kanter samt fast madrass. Ville kjøpt det om vi først skulle hatt noe
![]()