Bruker dere babynest? Jeg hadde ikke tenkt til det på grunn av anbefaling fra LUB, men vurderer å kjøpe en nå likevel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har det i sofaen så jeg kan legge henne fra meg trygt litt innimellomBruker dere babynest? Jeg hadde ikke tenkt til det på grunn av anbefaling fra LUB, men vurderer å kjøpe en nå likevel.
Ja, har det i sofaen så jeg kan legge henne fra meg trygt litt innimellom
Den er ganske åpen så hun kan komme seg litt over på siden, men ikke helt over så hun kan klare å rulle over på magen, det er enda noen måneder til. De skal legges og sove på ryggen, men man kan ikke kontrollere konstant at de ikke ligger litt på siden når man selv sover. Man skal ikke legge dem til å sove på siden fordi de da kan rulle over på magen, men legges de på ryggen og de havner litt på siden mens man er en kjapp tur på do så er det bare sånn. Jeg var ekstremt bekymret for det med første barnet, men HS sa at så lenge jeg la på rygg så klarer hun ikke komme seg på magen så liten. Man kan rulle et håndkle å ha på sidene så hen ikke kommer seg på siden - men anbefales ikke i nærheten av hodet pga kvelningsfare.Er nestet såpass trangt at det holder baby i ryggleie? Lillegutt har en tendens til å ende opp på siden og det skal de jo helst ikke.
Den er ganske åpen så hun kan komme seg litt over på siden, men ikke helt over så hun kan klare å rulle over på magen, det er enda noen måneder til. De skal legges og sove på ryggen, men man kan ikke kontrollere konstant at de ikke ligger litt på siden når man selv sover. Man skal ikke legge dem til å sove på siden fordi de da kan rulle over på magen, men legges de på ryggen og de havner litt på siden mens man er en kjapp tur på do så er det bare sånn. Jeg var ekstremt bekymret for det med første barnet, men HS sa at så lenge jeg la på rygg så klarer hun ikke komme seg på magen så liten. Man kan rulle et håndkle å ha på sidene så hen ikke kommer seg på siden - men anbefales ikke i nærheten av hodet pga kvelningsfare.