Babynest

marley

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Novemberlykke 2020
Jeg hadde et veldig rimelig babynest (minitude kjøpt på jollyroom) til førstemann som nesten ikke ble brukt. Han likte ikke å ligge i det, og det hellet feil vei i sofaen vår slik at han ble liggende med hodet nedover. Det var billige materialer som laget en irritert knitre-lyd. Denne gangen har vi gått til innkjøp av ei leikegrind som baby skal ligge i, og jeg lurer nå på om det er lurt å gå til innkjøp av et nytt babynest? Er det stor forskjell på kvaliteten på rimelig og dyrt (f.eks. voksi)?
 
Vi har ikke hatt behov for babynest i lekegrind hvertfall. La han oppå ei dyne i starten, eller rullet helseteppe og hadde som en kant rundt hodet.
Siden vi ikke har hatt nest, kan jeg ikke si noe om kvalitet på dyrt kontra rimelig, men jeg mener man kan klare seg uten nest også da :joyful:
 
Mange som klarer seg fint uten nest. Vår nektet ligge alene i lekegrinden, så da var det veldig greit å kunne ha ham liggende i nestet i sofaen ved siden av oss.

Vi hadde et med før-pris på rundt 700, kjøpte det på tilbud til 400 på black friday-salg (anbefaler virkelig å vente med å kjøpe ting til det er black-friday-salg og januarsalg, sparte mangfoldige tusenlapper på det).

Vårt er fra babydan, og vi er godt fornøyd med det. Ikke rar helling eller knitring. Eneste er at trekket er et kav å få på etter vask.
 
Back
Topp